Megkezdődött a Mercedes-Benz EQS értékesítése

  • augusztus 11, 2021

A mai naptól rendelhető a Mercedes-EQ első elektromos luxuslimuzinjának két változata. A bruttó 40 235 000 forintos indulóártól elérhető EQS 450+ összesen 333 lóerőt kínál, míg a bruttó 48 697 000 forinttól rendelhető EQS 580 4MATIC 523 lóerővel áll rendelkezésre

olvass tovább

Igazgató úr – Audi A6 55 TFSI e quattro S tronic

2018 óta van velünk az Audi ezen generációja, amely annyit növekedett méretben és annyit változott formai szempontból is, hogy laikus számára megkülönböztethetetlen lett a márka zászlóshajójától, az Audi A8-tól. Nem is feltétlenül rossz hír ez azok számára, akik ezt a modellt választják. A limuzin változatot teszteltük, egy különleges kivitelben, a plug-in hybrid erőforrással.

olvass tovább

A Lexus LS tökéletesebb, mint valaha

  • február 07, 2021

A Lexus fejlesztőmérnökei a legapróbb részletekig megvizsgálták a világ legzöldebb luxusautógyártójának zászlóshajója, az LS felsőkategóriás csúcslimuzin menettulajdonságait, kényelmét és csendjét befolyásoló tényezőket.

olvass tovább

Megújul a Toyota Camry

  • november 25, 2020

Modellfrissítéssel jelentkezik a világ kedvenc felső-középkategóriás szedánja, az idehaza is rendkívül népszerű Toyota Camry: a 218 lóerős, öntöltő hibrid elektromos hajtásláncú limuzin még határozottabb, dinamikusabb megjelenéssel és a korábbinál látványosabb kiállással érkezik, az új könnyűfém keréktárcsák, egy új karosszériaszín és a felfrissített utastér tovább fokozza az eleganciát.

olvass tovább

Hova tovább? – VW Passat Variant R-Line

Miután a Skoda Superb gyakorlatilag kifogástalan és mindent kielégítő felső-középkategóriás limuzinná nőtte ki magát az évek során, óriási belső konkurenciát teremtve a kategóriát uraló Passatnak, fontos döntést kellett hozni. Mi legyen a Passattal, hol lesz a piaca?

olvass tovább

A francia kapcsolat – Renault Espace TCe 225 EDC Initiale Paris

Vannak viták azzal kapcsolatban, hogy ki volt az egyterű, azaz a buszlimuzin kategória teremtője, én azt a tábort erősítem, aki az Espace mellett teszi le a voksát. A Chryslerrel szinte azonos időben jelentek meg és az vita nélkül igaz, hogy az európai kontinensen elsőként mutatták be ezt a formavilágot. Óriási volt a sikere hosszú éveken keresztül, de mára az SUV/Crossover a divatos.

olvass tovább