Kassa ralin járt a Jobbágy - Maricsek versenyzőpáros!
Beszélgetés Jobbágy Ákos autóversenyzővel a 50. Garrett Rally Košice 2024 után.
olvass továbbBeszélgetés Jobbágy Ákos autóversenyzővel a 50. Garrett Rally Košice 2024 után.
olvass továbbA kisáruszállító alapjára épített családi autók piaca nem új. Számos példa van ilyen modellre, különböző márkáknál. A Ford esetében ez különösen igaz, hiszen a Volkswagen Caddyre épülő Connect is járt már nálunk. A most tesztelt Courier az egy mérettel kisebb méretosztályban indul, így ebben az esetben a szállítható személyek száma 5 fő.
olvass továbbA CBR szériát a Honda 1983-ban mutatta be. A megnevezésben szereplő R a sport célú felhasználásra utal. A modellpaletta ezen belül rendkívül színes és változatos volt, hiszen az egyhengeres változatokon kívül, találkozunk soros kéthengeres és soros négyhengeres motorokkal is a kínálatban. A lökettérfogat pedig 125 cm3 -től, egészen 1100 cm3-ig terjed. A most nálunk járt 650R ezek alapján egy középutas változat.
olvass továbbTöbbre van szükséged, mint két kerék, de nem tudod hová tedd a pluszt? Valami új élményre vágysz, mert a hagyományos motorok számodra nem jelentenek már kellő élményt? Vagy csak egyszerűen szereted a feltűnést? A megoldás a Can Am Spider F3.
olvass továbbVannak tökéletes gondolatok, amelyek valamilyen oknál fogva nem terjedtek el eddig. Sok minden közbeszólhat, de talán a legfontosabb az időzítés. A Mercedes E300de több szempontból is kakukktojás miközben ritkán találkozhatunk ennyire jó koncepcióval, ráadásul mindez egy olyan köntösbe lett csomagolva, amely közel áll a tökéleteshez. Nagyon szeretném hinni, hogy a kérdés csupán az, hogy mikor fog elterjedni és nem egy izgalmas vadhajtása lesz az autóevolúciónak.
olvass továbbNagyon nehéz helyzetben vagyok a GT 63 cikkel kapcsolatban. A legnagyobb probléma, hogy melyik irányból induljak, amikor erről az autóról beszélek. Leírhatom ugyanis az a rengeteg technikai különlegességet, vezetés és verseny támogatás kiegészítőt, amit belepakoltak ebbe a csodába. De írhatnék egy hosszú regényt az érzésről, a hatásról, amit ez az autó bennünk és a környezetünkből kivált. A kettő együtt nagyon nehezen hozható össze a terjedelmi határok miatt. De igyekezni fogok.
olvass továbbA Toyota mondhatjuk azt is, hogy korábban nem látott, ámde remek recepttel próbálkozott az első C-HR esetében. Izgalmas, sportos és egyedi formavilágot varázsoltak a bombabiztos technológia köré. Így született meg a C-HR első generációja 2016-ban. Hét év elteltével egyértelmű volt, hogy komoly fordulat lesz. A kihívás azért volt nagy, mert a „régi” forma még mindig jóval előremutatóbb, mint a legtöbb versenytársé. Hogyan lehet ezt még jobbá tenni?
olvass továbbA Polo alapjaira épített legvagányabb crossovert, a T-Cross csúcsváltozatát teszteltük. A vagány és feltűnő sárga színe mellett a kiváló anyagminőségű kisautó ideális fiatalomnak, családoknak vagy egyszerűen a hétköznapi városi használatra bárkinek, aki nem szeret rejtőzködni a tömegben.
olvass továbbMost már lassan 5 éve, 2019 szeptemberében jelentette be a Volkswagen az első, tisztán elektromos meghajtásra fejlesztett járművét, az ID. 3-at. A bejelentést követően még több, mint egy évet kellett várni, hogy a sorozatgyártás elinduljon és szerintem egészen az ID. 7-ig, azaz mostanáig pedig arra, hogy a márkához méltó, kiváló elektromos autó kerüljön piacra a konszerntől.
olvass továbbBeszélgetés Jobbágy Ákos autóversenyzővel az 51. Tátra Rally után, amit megnyertek.
olvass továbbElső pillantásra szinte alig észrevehető a változás a megújult Kamiqon, pedig, ha a részleteit megnézzük, akkor nagyon jelentős mértékben frissült a 2024-es modell. A csehek népszerű autója papíron SUV, de a hasmagasság alig különbözik egy hagyományos szedántól. Viszont pont annyival magasabb, mint amitől már jól érezzük magunkat.
olvass továbbVolt némi hezitálás, hogy legyen-e vagy sem, de a végén jó döntést hoztak a VW-nél. Megérkezett a kilencedik szériás Passat, amely nem is akármilyen lett. Szinte tökéletes, hatalmas utazóautó, amely egészen biztos, hogy egy kategóriával feljebb is megállná a helyét.
olvass továbbIdén 2024-ben a Diósgyőr ralin P14-es kategóriában állsz rajthoz Velezdi Eszter navigátoroddal.
olvass továbbGender Tamás Junior a WSK - Open Series International Circuit La Conca - OKJ kategóriában 2024.05.07-11. között versenyzett.
olvass tovább2024.05.22 Budapest. Ritka eseménynek lehettünk részesei. A Mercarius Flottakezelő új telephelyén különleges rendezvényt tartottak. Az átlagos használtautó kereskedésektől jóval modernebb környezetben, egy igazi retro hangulatot teremtettek a hivatalos megnyitó alkalmából.
olvass továbbTalán az utolsó Mercedes, amely az összes klasszikus értékkel rendelkezik. A vadonatúj E osztályt volt szerencsénk még egy hétig kipróbálni egy másik, az úgynevezett Exclusive felszereltséggel. Ennek legfontosabb ismérve, hogy a híres álló Mercedes csillag virít a motorháztetőn. Ha vannak szimbólumok, amelyek jelentenek valamit, akkor talán ez az egyik legismertebb. Ami pedig mögötte van az a megbízhatóság, elegancia és a magabiztosság. Az új E pedig ebből a szempontból évtizedek óta semmit sem változik. Csak modernebb, kifinomultabb lesz generációról generációra.
olvass tovább2024 első ORC futamán, a Rally Hungary-n láthattuk porolni a Esztert a jobb1-ben, és Csabit a megszokott bal1-ben.
olvass továbbA Toyota C-HR első generációja egy meghökkentő lépése volt a márkának. Mintha egy koncepció autó jelent volna meg tömeggyártásban. Részletei, karaktere az egész formavilág semmire nem hasonlított, mondhatnám azt is, hogy igazi egyediséget hozott a bakancs formára hajazó kompakt SUV-k sorába. 7 év után eljött a pillanat, hogy új modell váltsa az elsőt és tovább vigye annak hagyományát.
olvass tovább2024-ben a Mazda 3 Nagisa meglepő autónak tűnhet. Nem arra gondolok, hogy külsőjében, formájában hozott eget rengető változást a modellfrissítésen átesett 3-as. Egyáltalán nem erről van szó. A különutas megoldásairól ismert gyártó inkább azzal lep meg bennünket, hogy a belső tér kialakításánál egyáltalán nem veszi figyelembe, hogy mit jelet manapság a mainstream.
olvass továbbA kis autó, amely már messze nem kicsi. Formája, megjelenése a Minit sugallja, de erős túlnyúlásaival, méretes karosszéria elemeivel már távolról sem mondható mininek. Ettől függetlenül a Mini Countrymannek, amely a modellpalettában talán a legkevésbé áll közel hozzám, mégis sikerült megtartania azt a hangulatot, sportosságot és formavilágot, amitől mégis hű maradt önmagához. Megmaradt klasszikus, de mégis teljesen modern köntösben.
olvass tovább