A kis nagy autó – Skoda Fabia 1.5 TSI Style DSG

Van egy erős félelmem azzal kapcsolatban, hogy idő kérdése és a kiskategóriás autók (B szegmens), mint a most tesztelt Fabia, ki fognak halni, mint a dinoszauruszok. A rengeteg crossover, valamint a drága és kötelező biztonsági felszereltségek olyan közel fogják vinni az árukat az eggyel nagyobb kategóriához, hogy balgaság lesz ezt választani. A Fabia ennek ellenére egy kiváló autó és a vele töltött idő alatt az járt a fejemben, hogy tud-e egyáltalán többet a nála eggyel nagyobb kompakt kategória.

olvass tovább

A nyugalom szigete – Range Rover Sport PHEV Autobiography

Csak néhány hónap telt el azóta, hogy bemutatták az új Range Rovert – a legnagyobbat mind közül – és máris körünkben köszönthetjük az eggyel kisebbet, a Range Rover Sportot. Hogy mi számít kicsinek és mi nagynak, erről bizonyára megoszlanak a nézetek, de fehér európai férfiként állítom, hogy a Range Rover Sport bizony nagy, méghozzá nagyon nagy! És nem utolsó sorban gyönyörű. De mit tud még ez a különleges szerkezet?

olvass tovább

A korona legkisebb gyémántja – Range Rover Evoque 2.0P R-Dynamic HSE

A presztízs márkák széles körben kínálnak SUV-ket, de aki egyedibbre, különlegesebbre vágyik, azok számára az Evoque lehet a legütősebb választás. A legkisebb Range nem a méreteivel, vagy éppen a kiemelkedő praktikumával tudja a vevőkört megszólítani, sőt még az árcédula sem lesz, amelyik vásárlásra fog csábítani. A csomagolás az, amely különlegessé teszi a sportos és arisztokratikus megjelenésű terepjárót.

olvass tovább

Olyan, mint a Citroën általában. Nonkonformista! – Citroën C5 X Feel Plus 1.2l

A legnehezebb kérdés talán az, hogy mi is a C5 X valójában? Crossover, kombi, ferdehátú esetleg sportkombi? Mindegyik és valójában egyik sem. Egy autó, amely svájci bicskaként egyszerre kíván választ adni minden kérdésre. A családi autózás igényeire, a céges autókkal kapcsolatos elvárásokra, a divatra és végül, de messze nem utolsó sorban arra, hogy eladásokat mutasson fel a Stellantis csoporton belül a francia márka.

olvass tovább

A kínai újév – MG ZS 1.5 Comfort+

Hamarosan be fog köszönteni a kínai újév, január 22-e. A nyúl évébe lépünk át ezen a napon. Mivel közel 2 milliárd ember számára ez az egyik legfontosabb fordulópont az évben, nem mehetünk el mellette csukott szemmel. Hogy miként kapcsolódik ez a nap az MG ZS-hez?

olvass tovább

Két lépést előre és egyet sem hátra – Mercedes-Benz GLC Offroader 220d 4MATIC

A GLC az eladási darabszámok alapján a márka legfontosabb modellje. Most, hogy az elektrifikáció miatt az SUV-ok között is egyre inkább találkozunk tisztán elektromos modellekkel, azt hihetnénk, hogy kevesebb fókuszt kap a C osztály alapjaira épített terepjáró. Hát ez egyáltalán nem igaz, sőt, pont ellenkezőleg. A Mercedes új, magasabb mércét állított a kategóriában ezzel a modellel.

olvass tovább

What else – Kia Niro PHEV Platinum

A KIA Niro tesztsorozatunk utolsó felvonásához érkeztünk, hiszen a tisztán elektromos változat (EV) és az öntöltő hybrid (HEV) után a plug-in hybridet (PHEV), azaz a konnektorról tölthető hybrid verziót teszteltük. Ez a verzió, illetve maga a hajtása, rendkívül megosztó, rengeteg előnyét és hátrányát fel lehet sorolni. Annyi bizonyos, hogy alaposan ismernie kell magát és a saját autózási szokásait annak, aki emellett a verzió mellett dönt.

olvass tovább

Több, mint egy emelt karosszéria – BMW X1 xDrive23i

A harmadik generációs, vadonatúj X1 járt nálunk. Az SUV, amelynél semmi nem lett túltolva. Ez igaz a sokak által kritizált méretes hűtőrácsokra, méretre, formavilágra vagy akár a digitalizációra a beltérben. Élhető, kellemes hangulatú városi terepjáró és meglepő módon még az ára sem sokkoló egy átlagos SUV árához képest.

olvass tovább

Csomós Mixi: Maradhat a Citroën

  • január 01, 2023

A vártnál is jobban sikerült Csomós Mixi és Nagy Attila első versenye a Citroën C3 Rally2-t a Szilveszter Rallyn. A HUMDA Academy versenyzőpárosa az autóval és a Tagai Racing Technology csapatával is gyorsan összeszokott, volt egy kisebb kalandjuk a szalagkorláttal, Mixi pedig azt is letesztelhette, hogy átfér-e a C3 negyedikben egy lassítón.

olvass tovább