A divat fővárosából – DS 7 E-Tense 300 4x4

Úgy gondolom eljutott mára az autógyártás oda, hogy olyasmi, hogy rossz autó, nem létezik. Stílusok vannak, hovatartozás és önkifejezés. Lehet ragaszkodni a német autógyártók által kínált termékekhez, de azt nem hiszem, hogy a ragaszkodás minden esetben jó döntés. Az, ami megbízható volt 20-30 évvel ezelőtt, az egyáltalán nem biztos, hogy az is maradt. A stílus viszont valami olyan különös dolog, amely nem minden ország, népcsoport sajátja. A francia stílus pedig örökké francia marad. Utóbbinak az esszenciája a DS7.

olvass tovább

Réspiac – Suzuki Ignis 1.2 Allgrip GLX

Az Ignis harmadik generációjának csúcsváltozata járt nálunk. A legmagasabb felszereltséggel és összkerék meghajtással rendelkező modell, amely rengeteg szempontból különlegesnek mondható. A meglehetősen megosztó külsejű kisautóval kapcsolatban nem számíthatunk arra, hogy ellepi az utakat, de rengeteg előnye miatt van kézzelfogható relevanciája a modellnek.

olvass tovább

Valós versenytárs – Lexus NX450h+ F Sport Top

Rendkívül hosszú ideig váratott magára a Lexus azzal, hogy az öntöltő hybrid (full hybrid) mellé a konnektorról is tölthető, úgynevezett plug-in hybriddel megjelenjen. De most megtört a jég és nem is akármennyire, hiszen az új NX sok szempontból komoly előre lépéseket tett abba az irányba, hogy a német márkák mellett a prémium szegmensben valós alternatívát nyújtson.

olvass tovább

Pávatoll – BMW X4 M Competition

Vannak dolgok, amelyekről nem lehet vagy nem érdemes a szexualitás, az ösztönök említése nélkül se írni, se gondolkodni. Vannak dolgok, amelyekről nem érdemes racionálisan dönteni, csupán tiszta érzelemből. Vannak dolgok, amelyek új dimenziót adnak a saját magunk elé tűzött céloknak. Mindez egyben az X4 M Competition. Egy újabb autó, és félek tőle, hogy az egyik utolsó, a mai elektrifikált világban, amely a legvágyottabbak közé került a saját listámon.

olvass tovább

Ha lenne is baja, azt is megbocsájtanám – Dacia Duster Prestige Blue dCi 115 4WD

A második generációs Dustert 2017-ben került piacra, így elérkezett az ideje, hogy modellfrissítésen essen át az autó. Első ránézésre alig láthatunk különbséget, de a 2020-as évek színvonalára mindenképpen felhúzták az autót, amihez valóban keveset kellett hozzátenni. LED-es nappali menetfényt, komolyabb és mutatósabb központi kijelzőt kapott, de ami a legfontosabb, hogy továbbra is verhetetlen áron kínálja ezt a típust a márka. A Duster egy remek autó maradt és nem csak az ára miatt gondolom így, hanem azért, mert a vezetési élménye megfelelő.

olvass tovább

Szokatlan, azután imádni fogod – BMW iX bemutató

Pár hete különleges autóbemutatón vehettünk részt. A korábban már képek formájában bemutatott vadonatúj iX bemutatóján jártunk. Mivel a képek önmagukban nem feltétlenül adják vissza, hogy milyen különlegességről van szó, fontosnak tarottam, hogy pár szóban összefoglaljam, hogy mit is tud a BMW vadonatúj elektromos járműve. A szokatlan forma ugyanis a látottak és tapasztaltak alapján szinte biztosan szerethetővé fog válni azok számára is, akik először idegenkednek tőle. Az iX tudása ugyanis lenyűgöző.

olvass tovább

Három magyar szakaszgyőzelem a Tunézia Desert Challenge-en

  • november 19, 2021

Három szakaszt is megnyert Fazekas Károly, Baráth Ferenc és Fábián András Scania P 4x4-gyel a Tunézia Desert Challenge kamionos értékelésében. A versenyt egészen a hetedik szakaszig vezették, amelynek a rajtja és a célja is a Csillagok háborúja forgatási helyszíne mellett volt

olvass tovább