Még egy lépést előre - Skoda Scala Selection 1.5 TSI DSG

2019-től kapható a Scala, amelyet valahol a Skoda Rapid utódjának lehet tekinteni. Az elődmodellnél lényegesen jobb minőséget, egyedibb megjelenést kapott, így nehezen merem kijelenteni, hogy utódmodellről van szó, de az tény, hogy a méretosztály tekintetében igaz ez az állítás. A Fabia és az Octavia közé pozícionált, népszerű Cseh típus, modellfrissítésen esett át és a megújult Skoda Kamiq-kal együtt mutatkozott be 2023 augusztusában. A hazai forgalmazás pedig nemrégiben indult.

olvass tovább

ÚJ RUHÁT ÖLT MAGÁRA A DS E-TENSE FE23

  • október 17, 2023

• A DS Automobiles és a PENSKE AUTOSPORT bemutatja, milyen új festéssel versenyez majd a DS E-TENSE FE23 a Formula-E világbajnokság 10. évadában. • A DS Performance által kifejlesztett két együléses versenyautó volánjánál a 2018-ban és 2019-ben is győztes Jean-Eric Vergne-t és a 2022-es Formula-E világbajnok Stoffel Vandoorne-t üdvözölhetjük. • A két DS PENSKE pilóta október 24. és 27. között kezdi a hivatalos szezon előtti tesztfutamokat a spanyolországi Valenciában.

olvass tovább

Átadták az AMTS 2023 nyereményautóját

  • május 15, 2023

Az Abroncs Kereskedőház Mexikói úti bázisán vehette át szerencsés új tulajdonosa a 2023-as AMTS nyereményautóját. A 2010-es, 2014-es, 2015-ös, 2016-os, 2017-es, 2018-as, 2019-es, 2020-as, 2021-es és 2022-es évhez hasonlóan ismét egy autó volt a fődíj az Automobil és Tuning Show-n, melyet a márciusi rendezvény keretei között sorsoltunk ki a felnőtt, családi, vagy VIP belépőt vásárló látogatóink között.

olvass tovább

Nagy Attila: Amikor elszálltunk a Barum Rallyn

  • augusztus 17, 2022

A Barum Rally az egyetlen verseny a rally Európa-bajnokság naptárában, amelyen Csomós Mixi és Nagy Attila már rendelkezik tapasztalattal. Nem is kevéssel, hiszen 2018-ban és 2019-ben is indultak már rajta egy Peugeot 208 R2-vel. Igaz, az első versenyük minden szempontból jó kalandosra sikeredett.

olvass tovább

A jelen győztese, a jövő várományosa – KIA EV6 e170 RWD Air

Nem az első alkalom, hogy tisztán elektromos hajtású gépjármű nyeri el az Év Autója címet. Egész pontosan harmadszor fordul elő ilyesmi, hiszen a Nissan Leaf, majd a 2019-es győztes Jaguar I-Peace után a KIA tisztán villanymotoros járműve nyert a választáson. A meghajtással kapcsolatban nagy meglepetés nem volt, hiszen a hét döntőbe jutott autóból csupán egyetlen hagyományos meghajtással rendelkező volt. Szerintem ezzel kicsit előre is szaladt a szakma a jövőbe, ha az arányokat nézzük. De egy biztos, az EV6 magabiztos fölénnyel nyert a pontozáson.

olvass tovább