A vezetői szedán – BMW 520d xDirive

A BMW márka vevőköre és talán megítélése is nagyon heterogén. Talán ez hazánkban még jellemzőbb, de a legtöbb „béjemvést” meg-meg szólják mások. Ennek talán leinkább az irigység az oka. De BMW-n belül van egy típus, amelyik valahogyan kívül esik minden kritikától. Ez pedig az 5-ös széria. 52 éve jelent meg az első generáció, mára pedig a nyolcadiknál járunk. Egy újabb mérföldkő, egy új standard a vezetői szedánok sorában.

olvass tovább

A prémium best seller – BMW X5 xDrive50e

Ha 2024, akkor továbbra is SUV, ha BMW, akkor X5, ha pedig meghajtás, akkor plug-in hybrid, azaz PHEV. Nagyjából ez írja le továbbra is a preferencia sorrendet manapság. Mondhatnánk, hogy véletlen, de egyáltalán nem az és nem is szerencse dolga. A BMW X5 egy fantasztikus autó és egycsapásra meggyőz mindenkit, aki kipróbálja. Többek között ezeknek az állításoknak szerettem volna utánajárni a teszthét alatt.

olvass tovább

Nem helyrajzi kérdés – BMW X7 M60i xDrive

Közel 5,2 méter hossza, 2 méteres szélessége és 1,83 méteres magassága miatt könnyen kijelenthető az új X7 -ről, hogy hatalmas. Függetlenül attól, hogy melyik kontinensen járunk, a BMW X7 mindenhol kellőképpen nagynak tűnik, a hazai utakon pedig különösen. Ne is aggódjunk amiatt, hogy megvádolnak minket bármiféle visszafogottsággal, az X7 egyetlen pontján sincs nyoma a spórolásnak.

olvass tovább

A BMW maga – BMW 330d xDrive Touring

Sokszor érezhetjük azt, hogy szembe megyünk az autópályán. Szerintem a legtöbb autósújságíró ezt érzi, amikor mostanában leginkább elektromos hajtású vagy hibrid autókat tesztel, mintha csak és kizárólag ezekre lenne szükség. És itt nem, vagy nem csak az érzésről beszélek, amellyel ezek a járgányok kevésbé rendelkeznek, hanem a funkcióról. Hosszú, végtelen utak, sok-sok autópálya, nagy távolságok. Ez az, amit a dízel a legjobban tud. A BMW sor hatos dízele pedig ezt a funkciót juttattja a csúcsra.

olvass tovább

Az új BMW X1 M35i xDrive

  • június 28, 2023

Az új BMW X1 portfóliójának csúcsára egy hamisítatlan M-jegyekkel felvértezett, teljesítményre optimalizált modell gurul fel. Az új BMW X1 M35i xDrive a kompakt méretű Sports Activity Vehicle (SAV) modell génjeibe kódolt vezetési élményt a BMW M modellek által fémjelzett menetdinamikával, agilitással és precizitással fűszerezi. M TwinPower Turbo technológiával dolgozó, soros négyhengeres erőforrása a BMW Group EfficientDynamics motorcsaládjának új, moduláris generációját képviseli, 221 kW / 300 lóerő maximális teljesítménnyel.

olvass tovább

Tudatosan – BMW X1 xDrive30e

Talán ilyen alaposan nem teszteltünk még modell sort, mint a vadonatúj BMW X1-et. Ez a széria teljes mértékben megtestesíti azt a koncepciót, amit pár évvel ezelőtt a BMW stratégiai célként felvázolt. Egy nagyon tudatos, kellőképpen racionális elképzelést, amely azt mondja, hogy minden meghajtásnak megvan a maga helye a piacon. Nem ördögtől való dízelt vásárolni, ha valaki sokat megy autópályán, szükség van a hagyományos benzinmotorra és fontos szerepet játszik a tisztán elektromos meghajtás is. A mostani tesztalanyunk a plug-in hybrid (PHEV) változat, annak is az erősebb változata, a 30e.

olvass tovább

Elektromos autózás belépő, BMW módra – BMW iX1 xDrive30

A magam részéről rendkívül sajnálom, hogy az i3 nincs többé. Nem csak azért, mert akkor úgy kezdhetném a beszámolót a vadonatúj iX1-ről, hogy az új iX1, az i3 és az iX3 közé érkezett. Persze sok egyéb miatt is sajnálom, hiszen a korát meghaladó autó volt. De nem temetésről szól a mostani írás, hanem az iX1-ről, amely az előbbiek okán a BMW jelenlegi elektromos kínálatának belépő szintjét jelenti.

olvass tovább

Az új BMW i7 M70 xDrive

  • április 18, 2023

A BMW M divízió bemutatja az új BMW 7-es sorozat nagyteljesítményű, tisztán elektromos meghajtású csúcsverzióját. Az új BMW i7 M70 xDrive a BMW Group átfogó portfóliójának legerősebb zéró emissziójú modelljeként ünnepli világpremierjét.

olvass tovább

Egy tökéletes világ – BMW i7 xDrive60

Üdvözöllek a tökéletesség világában. A BMW i7 által megteremtett minőség és színvonal közelebb hozza a presztízs autókat az igazi luxushoz. Persze lehet benne hibákat kutatni, mondhatjuk talán azt is, hogy az elektromos közlekedés megcsúfolása egy 2,7 tonnás és 5,4 méteres jármű, de teljesen felesleges ezeken gondolkozni, hiszen az autó egész megjelenése és az általa nyújtott szolgáltatások messze túlmutatnak azon, amit megszokhattunk bármelyik négykerekűtől.

olvass tovább