Megnyitotta BYD szalonját a Wallis Motor Duna

  • október 20, 2023

Ünnepélyes keretek között nyitott meg az AutoWallis Csoporthoz tartozó Wallis Motor Duna BYD autószalon. A márkakereskedői csoport közel 30 éve a magyar autópiac egyik meghatározó szereplője, három budapesti márkakereskedésében olyan illusztris márkákat forgalmaz, mint a BMW és BMW motorkerékpárok, a MINI, a Maserati, a SsangYong és az ISUZU. Az, hogy a kínai BYD elektromosautó-gyártó az AutoWallis Csoport tagját, a Wallis Motor Dunát választotta az egyik első magyarországi szalonjának, tovább erősíti a márkakereskedői csoport piaci pozícióját, és komoly előrelépést jelent számára a fenntartható mobilitás terén.

olvass tovább

Sorvezetők – Skoda Octavia Combi 1.5 TSi e-Tech Style vs. Toyota Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid GR Sport Dynamic összehasonlító teszt

Talán nincs is ideálisabb pillanat ennek a két nagyágyúnak az összehasonlítására, mint a mostani. Az autópiac újra mélyrepülésbe kezdett, a magánvásárlók száma vészesen visszaesett. Akikre továbbra is talán jobban lehet számítani, azok a céges vásárlók. Persze a Corolla és az Octavia nem csak a vállalkozások számára izgalmas modellek, hiszen családi autónak is kiválóak. Múlt havi hír, hogy az Octavia újra átvette az eladási számok alapján a vezetést, így nagyon kíváncsiak lettünk rá, hogy mennyire érdemes erre a cseh márka.

olvass tovább

Hibrid = Toyota a magyar használtautó vásárlók szerint

  • március 16, 2023

A világszerte immár több, mint 22,5 millió, hazánkban pedig mintegy 50 ezer elektrifikált (zömében öntöltő hibrid elektromos) autót értékesítő Toyota neve az elmúlt negyed évszázadban összeforrott a környezettudatossággal, a márka pedig meghatározó szerepet játszik a magyar újautópiac és általában a hazai autópark folyamatos zöldülésében is.

olvass tovább

2023-24: A közeljövő kapaszkodók nélkül

Az utóbbi években jellemzően kihívásokról szoktunk beszélni, ha a soron következő évekre tekintünk. A jövő viszont most talán sokkal több sötét, előre nem látható eseményt tartalmaz. Az autóipar ennek valahol a tükre, és Mi fogyasztók a mostani események sodrásában még több kérdőjellel találkozunk, mint valaha bármikor.

olvass tovább

Sakk keletről – MG ZS T-GDI Exclusive 1.0

Érdekes sakkjátszma van kibontakozóban. Az európai és koreai márkák mellett Kína is úgy döntött, hogy részt kér az európai piacból. Legyinthetnénk ugyan, hogy a Mi kényes ízlésünknek és a minőségi elvárásainknak nem tudnak úgy sem megfelelni. De ez hatalmas tévedés lenne. Azt mondom, hogy ahogyan a mobiltelefonok piacán is releváns részesedést szereztek pár év leforgása alatt, úgy várható hasonló az autópiacon, most, hogy kipróbáltuk MG ZS-t.

olvass tovább

100*100 = 10*1000, de ez nem ilyen egyszerű

Világjárvány, chiphiány és rengeteg kellemetlen tényező, amely az autóértékesítésre, illetve az autópiacra hatott az elmúlt pár évben. Az egész piac olyan, mint egy felbolydult méhkas és több minden történik egy-két év leforgása alatt, mint az azt megelőző évtizedben. Mi a kiút, merre van az előre?

olvass tovább