Elektromos Volkswagenek a pápai flottában!

  • november 26, 2023

A Volkswagen támogatja a Vatikáni Államot a hosszú távon fenntartható mobilitásra zajló átállása során. 2024 elején a vállalat közel negyven tisztán elektromos modellt szállít ID.-családjából, az ID.3-tól az ID.4-en át, egészen az ID.5-ig. A járművek a Vatikán dekarbonizációs stratégiájának képezik részét, amely 2030-ra a járműflotta klímasemlegessé alakítását irányozza elő. Imelda Labbé, a Volkswagen igazgatótanácsának az értékesítés, a marketing és az aftersales területeiért felelős tagja, valamint Dr. Christian Dahlheim, a Volkswagen Financial Services AG igazgatótanácsának elnöke két ID.3 Pro Performance formájában személyesen adta át a Vatikánnak az első elektromos gépkocsikat.

olvass tovább

Ki a kicsit nem becsüli, vehet nagyobbat – Land Rover Defender 130 D300 AWD

Nem csak európai szemmel nézve hatalmas méretű a május végén bemutatott Land Rover Defender 130. Ezek után nem meglepetés, ha elárulom, hogy a valaha épített legnagyobb Land Rovert teszteltük az elmúlt napokban. A három ajtós 90, illetve az öt ajtós 110-es kivitel után a hosszított változat debütált nemrégiben, amelyben nem kevesebb, mint 8 utas is elfér (2+3+3 elosztásban) és még a hátsó sorban is azt lehet mondani, hogy kompromisszumok nélküli az utazás.

olvass tovább

Az arisztokrácia „diszkrét” bája – Range Rover D350 First Edition MHEV

Sokat nem kell magyarázni senkinek, hogy mi is a Range Rover. Az 1970 óta létező modell eredetileg nem luxusterepjárónak készült, de mostanáig ezt a szerepet is kiérdemelte. Amikor a brit autókról beszélünk, ez a típus megkerülhetetlen. Nem véletlen, hogy az angol királyi családot is számos alkalommal láthatjuk ilyen autóban. A helyzet fintora viszont, hogy az egyik angol ikont, pont a korábbi gyarmat egyik jól ismert cégcsoportja, a Tata birtokolja.

olvass tovább

Le Mans-i génekből született a malacorrú furgon

  • július 19, 2022

Hosszú, de közvetlen út vezetett a 24 órás autóversenyzéstől addig az áruszállítóig, amely a második világháborút követően nem csak a Peugeot gazdasági és műszaki stabilizálását segítette elő, de a francia városok utcaképét is meghatározta, csaknem két évtizeden át.

olvass tovább

Egynél jobb a kettő – Volvo S60 B3 és T5

Vannak, akik úgy gondolják, hogy nem és vannak, akik szerint a Volvo teljes jogú tagja annak a körnek, amit presztízs autónak hívunk. A harmadik generációs Volvo S60 egyértelmű és megcáfolhatatlan választ ad a kétkedőknek és jogosan követeli a méltó helyét az Audik, BMW-k, Lexusok és Mercedesek között. A minőségen kívül, ami itt már az alap, a belépő szint rendkívül fontos, hogy mit sugall a márka. A döntés ettől kezdve pedig az, hogy hová akarunk tartozni.

olvass tovább

Tömegcikk helyett egyediség - Jaguar F-Pace D300 AWD

Azzal az őszinte vallomással kell kezdenem, hogy autós újságíróként már nagyon nehéz igazán lázba hozni bármilyen autóval. Egy kezemen tudom megszámolni azokat a pillanatokat, és ezeknek a pillanatoknak a száma egyre ritkább, amikor azt éreztem, hogy mélyebb fájdalmat nem lehet átélni, mint amikor visszaadom az importőrnek a slusszkulcsot a tesztidőszak után. A Jaguar F-Pace tesztelése közben odáig jutottam, hogy nem is fogom visszaadni, hátha nem fog hiányozni senkinek én pedig boldogan élek, ameddig meg nem halok.

olvass tovább

Moonwalker, avagy a túlzott elvárások – VW ID. 3 1st

Amikor 1988-ban bemutatták Michael Jackson filmjét a Moonwalkert, óriási publicitás előzte meg. Szinte minden sajtóorgánum, kritikus arról beszélt, hogy a filmtörténet egyik legkülönlegesebb, legfantasztikusabb filmje készült el. Amikor megnéztem, őszintén szólva nem éreztem ezt, komolyan csalódtam. Azóta számomra a Moonwalker egyet jelent azzal, ha túlzott várakozásaink vannak valamivel szemben.

olvass tovább