Harmadszor is 308 – Peugeot 308 GT Pack HYbrid

Harmadik generáció óta nem változnak a számok a 308 esetében. 2007-ben váltott 307-ről 308-ra a számsorozat és ezt követően nem volt hova tovább folytatni, hiszen a 309-et egy régi típus foglalta, ezért Opel Astra módjára, elkezdtük számolni a sorozatokat. Ha pedig Astra, akkor azt is fontos kiemelni, hogy ez a széria már közös alapokon fut, a 2017-ben megvásárolt Opel márka legismertebb modelljével.

olvass tovább

Lehet van nála menőbb, de jobb nincsen – KIA Sportage 230 Hybrid GT-Line 4WD

28 év és öt generáció. Ennyi kellett a KIA kompakt méretű SUV-jának, hogy eljusson a csúcsig. 2010-ben, amikor a harmadik széria megjelent, már sejteni lehetett, hogy erre a modellre oda kell figyelni. A KIA komolyan gondolja, hogy ezzel a modellel sikereket fog elérni. A negyedik széria már határokat feszegetett és ki lehetett róla mondani, hogy ott van az európai gyártók közvetlen sarkában. Az új modell pedig durván előzni kezdett.

olvass tovább

Hello Európa - MG EHS Luxury Plug-in Hybrid

Nemrégiben járt nálunk az MG ZS, amely a belépő modellje az újra feléledt MG márkának. A meggyőző vezetési tapasztalatok után, amelyet a kistestvér okozott, az importőr előhúzta az igazi ütőkártyát, az EHS-t. Sőt azóta a hivatalos hazai bemutatón is túl vagyunk. Ezek után, ha ezentúl azt mondja valaki, hogy a Kínaiaktól nem kell félnie a tradicionális európai márkáknak, akkor hangosan ki fogom röhögni és megmutatom az EHS-t.

olvass tovább

Amerikából jöttem… – Ford Explorer Platinum 3.0l EcoBoost PHEV AWD

Óhatatlan módon rossz érzés fog el, ha egy 2,5 tonnás és 5 méternél hosszabb járművön zöld rendszámot látok. Ez természetesen nem az adott márka, hanem a jogszabály alkotó hibája. Annyi viszont biztos, hogy az Explorernek magához képest az eredményei minden szempontból kiválóak. Sőt, még helye is van Európában, talán annyi kiegészítéssel, hogy némiképpen valószínűleg szűk ez neki.

olvass tovább

A spórolás ára – Suzuki Vitara 1.5 hibrid 6AGS 4WD GLX Panoráma

A Suzuki modellpaletta második legdrágább modelljét próbáltuk az elmúlt hetekben. Ha a saját gyártású és fejlesztésű modellek sorát nézzük, akkor pedig messze a legdrágábbat. A népszerű Vitara hibrid hajtást kapott, amely korszakalkotó változás a modell és a márka történetében, hiszen első ezek sorában. Vajon megéri a „legzöldebb” technikát választani?

olvass tovább