Egy drámai szezon drámai befejezése!
Portugáliában, az estorili pályán zárta a 2020-as szezont a Supersport-vb mezőnye.
olvass továbbPortugáliában, az estorili pályán zárta a 2020-as szezont a Supersport-vb mezőnye.
olvass továbbCsomós Mixi és Nagy Attila a Vértes Rallye-n megmutatta, hogy ott a helyük a legjobbak közt, a futam végén pedig az ötödik helynek örülhettek.
olvass továbbA Kia eddigi legjobb negyedéve Európában: 132 933 darabos értékesítés július és szeptember között az EU országaiban, az EFTA államokban és az Egyesült Királyságban (ez 10.0%-os növekedés az előző év azonos időszakához képest)
olvass továbbEgy végtelenül izgalmas és szoros csatában szorult a 2. helyre a Turán-Bagaméri páros a Vértes Rallye-n
olvass továbbA Toyota a világ legnagyobb autógyára (néha a második) és ugyan rendelkezik kisebb almárkákkal, de abban mindenképpen egyedülálló, hogy zömmel egyetlen brand alatt értékesíti a járműveit. Lehet ezért, lehet más oka van, de biztosan jó fülük van a vásárlói igények feltérképezésére.
olvass továbbA 2020-as Swift Cup Europe bajnokság negyedik fordulójára a Slovakiaringen került sor, ahova idén már másodszor látogatott el a nemzetközi mezőny. Ezúttal a WTCR betétprogramjaként szerepelt a sorozat, melyet Tim Gábor vezetett 21 pontos előnnyel a hétvége előtt. A mezőnyre három verseny várt.
olvass továbbTurán Friciék második helyen zárták a Vértes Rallye-t
olvass továbbKilenc gyors három különböző szakasz vár Kronome Ákosra és navigátorára a TAXI4 Vértes Ralin.
olvass továbbA Bridgestone szakértői szerint 2020-ban a járványhelyzet alatt kevesebbet autózók abroncshasználati szokásainak megváltozása is növeli a négy évszakos gumiabroncsok iránt évek óta bővülő hazai keresletet.
olvass továbbA TOYOTA GAZOO Racing World Rally csapata Szardínia szigetére készül a 2020-as idény hatodik fordulójára, amit október 8-11. között rendeznek meg. Itt az a csapat célja, hogy megőrizze első helyét mind a pilóták, mind pedig az autógyártók mezőnyében.
olvass továbbA kategória legismertebb, legmeghatározóbb modellje elért a nyolcadik generációhoz. Forma szempontjából, ahogy lenni szokott, nem hozott óriási áttörést. Természetesen hosszabb lett és szélesebb, de a lényeg belül van, a jól ismert, utánozhatatlan Golf formaterv mögött.
olvass továbbA Juke mindig is egy olyan autó volt, amelyet lehetett szeretni, vagy éppen utálni. Egy dolgot nem lehetett soha, közömbösnek lenni iránta. Az egyik legmegosztóbb formatervvel rendelkező autó, amely megteremtette a kompakt crossover szegmenst, 9 év után teljesen megújult.
olvass továbbKicsit változtattak a törésteszten, a Yaris volt az első szerencsés, amin kipróbálták. A szakértők dicséretben részesítették a Toyotát, annak újgenerációs városi kisautóját.
olvass továbbA HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban folyó felújítási munkálatok sajnos nem az elvárt ütemben haladtak és az ígéretek ellenére nincs rá garancia, hogy ezek a jövő héten esedékes kapunyitásig jelentősen megváltoznának.
olvass továbbAz M25-ös és M3-as autópálya csomópontjában 2020. szeptember 11-én, pénteken egészen döbbenetes balesetet rögzített a Magyar Közút kamerája
olvass továbbA PSA, tehát a Peugeot csoport egyáltalán nem bántotta az Opelt. Láthatóan nem célja a márka bedarálása, sőt, éppen ellenkezőleg. Megtartotta korábbi identitását. Formájában, hangulatában és vezetési élményében kiválóan illeszkedik a formálódó, illetve bővülő csoport többi eleméhez.
olvass továbbEgerben folytatódik a Magyar Országos Rallye Bajnokság
olvass továbbLenyom, leszorít, bemutat. Letol, lesajnál, semmibe vesz. Miért kapom mindezt, hiszen ugyanaz vagyok, aki tegnap még a Maseratival ment a belső sávban 140-nel. Most is ezzel a tempóval haladok és ugyanúgy előzöm a lassabbat, aki 100-zal vánszorog az M7 bevezető szakaszán. De miért?
olvass továbbA különleges színekben is megrendelhető CB500F, CB500X és CBR500R várhatóan ősszel érkezik az európai márkakereskedésekbe
olvass továbbAzonnal leesik az állad, ahogy meglátod. Nem túlzás kimondani, hogy az új Skoda Octavia olyan minőségi kategóriát lépett, ami megkérdőjelezi, hogy hová is van pozícionálva ez a kocsi a konszernen belül. Ha ez lesz a „belépő” szint a konszern márkái közül, akkor mit fognak tudni a többiek?
olvass tovább