Lágy és barátságos - KIA Sportage 180 Hybrid 48V benzin DCT GT-Line

Járt már nálunk az új Sportage, méghozzá az öntöltő hybrid változatban, 230 lóerővel. A mostani teszt alanyunk is hybrid, csak éppen az úgynevezett lágy, azaz mild-hybrid változat. A 180 lóerős erőforrás az előző modellhez képest technikailag egyszerűbb, kevesebb lóerőt képes leadni és természetesen ezzel párhuzamosan 1,1 millióval olcsóbb is. Vajon érdemes megtakarítani ezt az összeget?

olvass tovább

Mindig új formában – Honda HR-V e:HEV Advance Style

Harmadik generációjához érkezett a Honda HR-V és ugyanúgy, mint a korábbi két generáció esetében, gyökeres formai változást hozott az új. A HR-V viszont nemcsak kívül lett egészen más, hanem a beltartalom is különleges lett. Itt pedig nem csak az anyagminősége és a kialakításra gondolok, hanem a meghajtásra is. Azonos a név, de ezzel nagyjából be is tudnánk fejezni az elemzést, ha összehasonlító cikket írnánk. Így nem is azt tesszük!

olvass tovább

Brutális – BMW iX M60

Egészen biztos, hogy az eddigi legmegosztóbb autóját alkotta meg a BMW az iX-szel. Amennyi trágár jelzőt lehet találni a magyar nyelvben, azt mindet hallottam róla, elsősorban azoktól, akik a bajor márka szerelmesei. Az érdekes az, hogy nekem egyre jobban tetszik és most, hogy harmadszor is volt szerencsénk vele tölteni egy kis időt, már szög egyenesen mást gondolok róla.

olvass tovább

Tökéletes kezdet és akár annál is több – Honda CB500X

Sokan szokták kérdezni, hogy milyen motort ajánlanék egy kezdő vagy kevésbé rutinos motoros számára. Mivel nem tudtam eddig igazán jó választ adni, általában vissza szoktam kérdezni, hogy mire szeretnéd használni, milyen stílust szeretsz, mennyit akarsz motorozni vagy éppen mekkora összeget szánsz rá? Ezek a kérdések többé kevésbé le tudják szűkíteni a kört, de ha nem, azt mindenképpen el tudom érni, hogy a meg nem választolt kérdések miatt, ne akarjon tőlem konkrétumot kapni a kérdező. Most már ez egészen biztosan másképpen lesz.

olvass tovább