Nagyvasak jeges fogságban

Sokan láthattunk már olyan sorozatot különféle televíziós csatornákon, ahol a viszontagságos téli időjárásban a sofőrnek és gépnek eggyé kellett válnia a túlélés és teljesítés érdekében, mert máskülönben könnyen megtörténhetett volna a baj.

olvass tovább

Az autó, amely nem elektromos akart lenni, de az lett – Mazda MX-30

Mindig különös izgalommal várom a Mazdák tesztelését, mert a kis japán gyártó számomra maga a misztikum. Visszafogott vonalvezetés jellemzi, valamint az ember és a vezetés kiváló harmóniáját teremtik meg olyan módon, ahogyan arra egyetlen márka sem képes. Az MX-30 -ban is hasonló volt a szándék, de a piaci igények nyilvánvalóan gyorsabban közbeszóltak. Teljes harmónia pedig kapkodásból ritkán születik.

olvass tovább

Az olasz „nehézkategóriás ékkő” Iveco S-Way

A 2020-as év IF Design Award formatervezési díj elnyerése is megerősíti a tényállást, hogy egy igen formabontó és a modern elvárásoknak megfelelő járművet sikerült megalkotnia az olasz gyártónak. Elődjét, a Stralist váltotta, melynél áramvonalasabb, nagyobb és komfortosabb lett. Nagy hangsúlyt fektettek a korábban kevésbé sofőrbarát fülke vonzóbbá tételére, melynek látható az eredménye. A hajtásláncot tekintve a jól bevált technika maradt, csupán kisebb változtatásokat eszközöltek.

olvass tovább

2020 - TOP 10

  • december 31, 2020

Számtalan autót és motort tesztelhettünk 2020-ban a vírushelyzet ellenére is. Ez a lista nem egy rangsor, nehéz is lenne sorrendet felállítani. Egy biztos, ezek a járművek maradandó emlékekkel gazdagítottak bennünket. Visszatekintve rájuk megszépítették ezt a nem könnyű évet. Ezúton is köszönjük minden importőrnek a 2020-as együttműködésüket, továbbá mindazoknak, akik támogattak bennünket és nem utolsó sorban annak az egyre növekvő olvasótábornak, akik követnek bennünket.

olvass tovább