Kelet és Nyugat találkozása a Suzuki támogatásával

  • február 04, 2020

Kultúrák izgalmas és termékeny találkozását tematizálja a több múzeum gyűjteményének közreműködésével létrejövő A kelet vonzásában című kiállítás, melynek a Szépművészeti Múzeum ad otthont. A február elején nyíló, mintegy 70 műtárgyat felvonultató tárlat elsősorban Japánnak az Osztrák–Magyar Monarchia művészeire gyakorolt hatását állítja a középpontba, mely hatás a 19. század közepétől megnyíló kereskedelmi összeköttetéseknek volt köszönhető. A 150 éves japán-magyar diplomáciai kapcsolatok apropóján született kamarakiállítás a Magyar Suzuki Zrt. támogatásával jött létre.

olvass tovább

Toyota Century-ben mutatkozott be népének az új japán császár

  • december 18, 2019

Múlt hónapban tartották Japában az új császár ünnepélyes bemutatását az ország népének, azaz a Shukuga-Onretsu-no-gi nevezetű ünnepséget. Ennek keretében Japán új császára, a legendás krizantém trónt még októberben elfoglaló Naruhito császár a császári palotától az országgyűlés főkapujának érintésével az Akasaka császári rezidenciáig tartó 4,6 kilométeres utat – folytatva az atyja által megkezdett hagyományt – egy különleges, egyedi kialakítású Toyota Century modellel tette meg.

olvass tovább

Kiss Norbi szerint faültetés után, pélyi vegán tésztához egri vegán rozé dukál

  • július 27, 2019

Farkas Pál a káli Csemetekert nevű faiskola agrármérnök vezetője bevallotta: Kiss Norbi szlovákiai kamion EB futama előtt - már csak babonából is - aranyeső és ezüst fenyő csemetéket is bekészített. Végül a kétszeres Európa bajnok kamion autóversenyzőnk Norbi egy második hellyel távozott a Szlovákiaringről de ígéretét, miszerint minden dobogós helyezése után fát ültet, betartotta, hiszen kedvesével Mártival, hazatérve versenyéről, egyik első útja mentett macskáihoz, a kápolnai Macskaárvaházba vezetett, hogy elültesse a győzelem fáit.

olvass tovább

'A cél az, hogy a jövő autószalonja egy az ügyfelek számára kellemes és stresszmentes időtöltés legyen'

  • február 19, 2019

Egy autószalonba ma már nem csupán azért térnek be az ügyfelek, hogy új autót vásároljanak, vagy szervizbe vigyék járművüket. Ahogy a világ változik az autószalonok szerepe is át, és remélhetőleg felértékelődik. Első hallásra ez utóbbi nem tűnik logikusnak, hiszen sokan vallják, hogy az internetes kereskedelem terjedésével a jövőben az autóvásárlás teljesen áttevődhet a virtuális térbe. Képe Tibor, a Hyundai Hatvan tulajdonosa azonban más véleményen van!

olvass tovább