A Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+ speciális ’Motorsports Collectors Edition’ változata
Az eredeti versenyautó megjelenésével
olvass továbbAz eredeti versenyautó megjelenésével
olvass továbbIsmerd meg a XX. század legmarkánsabb magyar vonatkozású autóipari fejlesztéseit
olvass továbbAz első Mercedes, amely némi csalódást okozott számomra, az a T-osztály. Nem azért, mert magával a típussal van problémám, hanem azért, mert a Mercedesnél a személygépjárművek között találkozhatunk vele. Amennyiben egy Renault Kangoo tesztet írnék és a tömegmárkák szintjéhez kellene hasonlítani az autót, alig lenne kritikai megjegyzésem. Így az egyetlen kihívás számomra, hogy el tudjak vonatkoztatni egy C osztály, vagy akár a B osztály által kínált színvonaltól, amely egyérteműen más szint. Utóbbi ki fog futni és várható volt, hogy a "családi" kategóriában szükség lesz utódra.
olvass továbbAz EQE üzleti limuzin többcélú változata az EQS innovációit nyújtja, miközben agilisabb, mint az EQS SUV.
olvass továbbA HUMDA közreműködésével
olvass továbbAz igazi gyűjtői példány
olvass továbbElektrifikált kempingezés a Mercedes-Benz új kompakt egyterűjével
olvass továbbA kényelem és a dinamizmus tökéletes szintézise az E PERFORMANCE rendszerrel
olvass továbbHamarosan üzembe áll az APCOA parkolóházában a stuttgarti repülőtéren
olvass továbbA hétvégi Zemplén-rali rendezésével elégedettek voltak a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) képviselői
olvass továbbÚgy gondolom, hogy a Mercedestől már megszokhattuk, hogy előrébb jár a versenytársaknál. Erre bizonyíték, hogy sorra hozza ki az elektromos modelleket minden kategóriában. Az Audi nagyon le van maradva és a BMW is csak pár szegmensben jött eddig ki tisztán elektromos fejlesztésű/meghajtású modellel. Az S osztály elektromos változatát, az EQS után az eggyel kisebb testvért, az EQE-t teszteltük.
olvass továbbMindentudó modell nagyteljesítményű génekkel
olvass továbbA W126-os széria tagjai a valaha gyártott legjobb Mercedes-ek közé tartoznak, amik a mai autók között is megállják a helyüket
olvass továbbA népszerű SUV modell két új plug-in hibrid és egy új dízel verzióban is rendelhető
olvass továbbHa 2022-ben egy nő „trendi” akar lenni, akkor fontos a műszempilla, szilikonnal töltött ajkak és lehetőség szerint mellek és persze sok-sok edzés, hogy semmi fölösleg ne legyen rajta. Amennyiben „trendi” milliárdosok vagyunk a kellékek száma sokkal kevesebb, elég egy G63 AMG. Sokkal kevésbé megterhelő dolog, hiszen csak ki kell lökni a nagyjából 75-80 millió forintot és azonnal lehet pozícionálni a tulajdonost. Ezúton köszönjük a Flottamannak, hogy pár napra bepillantást adott ebbe a világba. Érdekes élmény volt.
olvass továbbAvantgárd elrendezés hiperanalóg tematikával
olvass tovább