Dakar! Éjjel érkezem
Műszaki hiba és sötétség. Semmi nem megy könnyen, küzdöttek a Dakaron a versenyzők. Beszámoló!
olvass továbbMűszaki hiba és sötétség. Semmi nem megy könnyen, küzdöttek a Dakaron a versenyzők. Beszámoló!
olvass továbbSzámtalan autót és motort tesztelhettünk 2020-ban a vírushelyzet ellenére is. Ez a lista nem egy rangsor, nehéz is lenne sorrendet felállítani. Egy biztos, ezek a járművek maradandó emlékekkel gazdagítottak bennünket. Visszatekintve rájuk megszépítették ezt a nem könnyű évet. Ezúton is köszönjük minden importőrnek a 2020-as együttműködésüket, továbbá mindazoknak, akik támogattak bennünket és nem utolsó sorban annak az egyre növekvő olvasótábornak, akik követnek bennünket.
olvass továbbVannak autók, amelyeket azért szeretünk, mert kimagasló vagy egyedi vezetési élményt nyújtanak. Vannak, amelyeket a rengeteg lóerő miatt titulálunk felejthetetlennek, vagy éppen azért, mert olyan formavilágot adnak, amit bárki észrevesz. A Hyundai i30 nem ezek miatt szerethető, hanem azért, mert elérhető az ára, gazdaságos az üzemeltetése és a mai kisköbcentis turbómotoros világban egy hagyományos szívó benzinmotort rejt a karosszéria, ami vélhetően elnyűhetetlen lesz, ráadásul egyáltalán nem is rossz.
olvass továbbA dél-koreai LG Electronics technológiai konszern és a kanadai Magna International Inc. autóipari alkatrész beszállító vállalat közös vállalatot hoz létre LG Magna e-Powertrain néven villanymotorok és elektromos hajtáslánc-berendezések gyártására és fejlesztésére - jelentette be szerdán a honlapján az LG Electronics
olvass továbbA Honda által fejlesztett, új, motorkerékpárokhoz és robogókhoz szánt kommunikációs rendszer lehetőséget ad a tulajdonosoknak, hogy kihasználhassák Android™-alapú okostelefonjaik szolgáltatásait
olvass továbbA Hyundai 2021 elején bocsátja piacra az IONIQ 5 modellt, amely elsőként alkalmazza a közelmúltban bemutatott E-GMP padlólemezt
olvass továbbHuszonhárom futamon állhat rajthoz 2021-ben a Formula–1-es világbajnokság mezőnye. A Hungaroringen augusztus 1-én bőgnek fel élesben a motorok.
olvass tovább2020 válasza a környezetvédelmi problémákra természetesen a hibrid és az elektromos. De amennyiben maradni akarunk a hagyományos erőforrások mellett, mert a pénztárca, vagy éppen a józan ész azt diktálja, hogy a fenti kettő tökéletesen fölösleges, avagy értelmetlenül drága, akkor hétköznapi ember a háromliteres motor helyett a háromhengerest tudja választani.
olvass továbbA vadonatúj Hyundai Tucson Plug-in Hybrid az 1,6 literes T-GDi Smartstream benzinmotorra épülő, 265 lóerős hajtásláncot kap
olvass továbbA 180 LE-s (300 Nm) benzinmotorhoz egy 110 LE-s (320 Nm) villanymotor kapcsolódik. Az erőforrások az első kerekeket hajtják, a tölthető akkumulátor 13,2 kWh kapacitású
olvass továbbA vadonatúj Tucson 'parametrikus rejtett világítása' összetéveszthetetlen személyiséggel és semmihez sem fogható megjelenéssel vértezi fel a Hyundai bestseller szabadidőjárművét – akár a sötétben is
olvass továbbÖsszefogott a 2017-es Év motorvereenyzője, és a 2020-as Év autóversenyzője, hogy ennek a pandémiával súlytotta nehéz esztendőnek a végén segítsen a Macskaárvaház Alapítványnak és a Szurkolók az állatokért mozgalomnak az állatmentő munkájában
olvass továbbHuszonnégy típus környezetvédelmi teljesítményét vetette össze a Green NCAP szervezet. A Peugeot kisautó-családjának két generációja két eltérő karosszéria-típussal került be a felmérésbe, amelyen minden más benzinmotoros modellnél jobb eredményt értek el.
olvass továbbA KINTO Europe, a Toyota Motor Europe (TME) és Toyota Financial Services (TFS) vegyesvállalata 2021 áprilisában kezdi meg működését kölni székhellyel
olvass továbbSzélvédőre csapta a menetszél a motorháztetőt. Borzadjon!
olvass tovább1.4 TFSI motor és egy erős villanymotor intelligens együttműködése
olvass továbbTurán Frici: „Nagyon szoros csatára számítunk a bajnoki címért”
olvass továbbMotorhang és ágyúdörgés! Kipróbálták fegyverzetüket a magyar Leopard harckocsik.
olvass továbbA hétvégén immár hatodik alkalommal rendezte meg a győri Széchenyi István Egyetem az Audi Hungaria támogatásával a Formula Student Symposiumot, amelyen Luca Marmorini, a Ferrari Forma 1-es csapatának egykori motorfejlesztési vezetője is előadást tartott
olvass tovább