Interjú Németh Jánossal a ŠKODA márkaigazgatójával

Németh Jánost meglehetősen régóta ismerem, hiszen 2011 és 2015 között aktívan dolgoztunk együtt, amikor még a Duna Autó csapatát erősítettem. János volt abban az időben a ŠKODA márka értékesítési vezetője, így annak érdekében, hogy a lehető legtöbb piaci információt megszerezze, bizonyos kereskedések támogatását saját hatáskörben végezte, azonkívül, hogy a termékmenedzserek, területi vezetők koordinálása, és a gyári kapcsolatok hatékony működése is a felelősségi körébe tartozott. De a Veszprémben végzett műszaki menedzser élete már ennél is sokkal korábban, egyetemi gyakorlata során összefonódott a Porsche Hungáriával, ezen belül pedig a ŠKODA márkával.

olvass tovább

Kívül kicsi, belül nagy. Mi az? – Hyundai i10 1.2

Rengeteg oka van annak, hogy mostanában fehér holló az a gyártó, aki mini kategóriában új autót mutat be. Talán a divat a legfontosabb oka, hiszen manapság imádunk magasabban ülni. Ha tovább kutatunk a lehetséges okok között, akkor az árhoz, illetve a biztonsági és környezetvédelmi előírásokhoz jutunk. A kis méretű autókra ugyanis ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint egy luxusterepjáróra. A CO2 kibocsájtási határok, büntetések, valamint a különböző kötelezően beszerelendő vezetéstámogató funkciók, biztonsági eszközök ára sokkal nagyobb arányban hat a végső árra, így kis autót vásárolni egyre kevéssé éri meg.

olvass tovább