Használt autó, te drága!
Komolyan megdrágultak a használt autók, idén harmadával többet kérnek az eladó gépkocsikért.
olvass továbbKomolyan megdrágultak a használt autók, idén harmadával többet kérnek az eladó gépkocsikért.
olvass továbbEgyre kevésbé marad el az új autók forgalomba helyezése a tavalyitól. Eredmények számokban.
olvass továbbA Shell mai nappal bejelenti a legnagyobb szén-dioxid semleges programját a kenőanyag piacon, ezáltal Partnereink már karbonsemleges olajokat is választhatnak a személygépjármű és további szektorokban
olvass továbbA várhatóan idén év végén Magyarországon is bemutatkozó UX 300e az Európában és hazánkban 99%-ban környezetbarát, öntöltő hibrid elektromos modelleket értékesítő Lexus első akkumulátoros elektromos hajtású modellje
olvass továbbEgyre népszerűbbek az elektromos és a hibrid hajtású gépkocsik az Európai Unióban. A tavalyi negyedik negyedévben egyedül Cipruson nem bővült a piacuk.
olvass továbbNövekedést várnak idén, noha januárban visszaeséssel kezdett a magyar autópiac. Számok az importőrök egyesületétől.
olvass továbbA tavalyi évben a magyarországi személygépjármű-gumiabroncspiac 7%-kal csökkent a gyártói oldalon 2019-hez képest. A nyári abroncsok forgalma 3%-kal, a téli abroncsoké 12,8%-kal csökkent, míg a négyévszakos abroncsok forgalma 28,4%-kal nőtt.
olvass továbbNémeth Jánost meglehetősen régóta ismerem, hiszen 2011 és 2015 között aktívan dolgoztunk együtt, amikor még a Duna Autó csapatát erősítettem. János volt abban az időben a ŠKODA márka értékesítési vezetője, így annak érdekében, hogy a lehető legtöbb piaci információt megszerezze, bizonyos kereskedések támogatását saját hatáskörben végezte, azonkívül, hogy a termékmenedzserek, területi vezetők koordinálása, és a gyári kapcsolatok hatékony működése is a felelősségi körébe tartozott. De a Veszprémben végzett műszaki menedzser élete már ennél is sokkal korábban, egyetemi gyakorlata során összefonódott a Porsche Hungáriával, ezen belül pedig a ŠKODA márkával.
olvass továbbAz Új Dacia Sandero, Sandero Stepway és Logan az első olyan modell, amely minden eddiginél dögösebb megjelenése mellett hű marad a Dacia értékeihez: egyszerű, megbízható, robusztus járművei továbbra is a piac legkedvezőbb ajánlatának számítanak
olvass továbbA PEUGEOT az egyik első olyan európai autógyártó, amely teljes körű elektromos kishaszongépjármű- kínálattal áll rendelkezésre, ily módon erősítve jelenlétét a haszongépjármű-piacon
olvass továbbA Peugeot széles körű piackutatást végzett általános iskolás gyerekek körében, hogy kiderítse, mit gondolnak a környezet védelméről
olvass továbbNegyedével emelkedtek az átlagárak a használt autók magyarországi piacán tavaly. Egyre fontosabb a fenntarthatóság.
olvass továbbA 2018-as rekordévet követően, még erősebb mérleggel zárt 2019-ben a magyar autópiac. Mondhatni, szinte törvényszerű volt, hogy ez a tendencia fog kirajzolódni, de a tavalyi év történéseire senki sem számított
olvass továbbHárom hónap állt a Mazda első elektromos autója, az MX-30 rendelkezésére, hogy meggyőzze a magyar piac elektromos autó-vásárlóit. Úgy tűnik, jól kezdett, hiszen szeptembertől decemberig a Mazda Motor Hungary 153 darab értékesítésének örülhetett, mellyel 8. helyre került az EV-piac eladási versenyében.
olvass továbbVillany pörgeti a Volkswagen eladásait, a német gyártó idén piacra dobja első teljes mértékben elektromos világautóját.
olvass továbbA Toyota 2020-ban a kivonásokkal tisztított magyarországi újautó piacon toronymagasan végzett az első helyen, és nem csupán négy Toyota modell bizonyult kategóriája legnépszerűbb autójának hazánkban, de egyedüli autógyártóként Magyarországon a Toyota három modellje is bekerült a legkedveltebb újautók listájára a tavalyi évben
olvass továbbBefékezte a német autóipart tavaly a világjárvány. Az elektromos és hibrid járművek értékesítése pörgött, a hagyományos modellek piacán csak decemberben engedett fel a jég.
olvass továbbA Tőkepiaci Napok kapcsán a Continental ismertette a Gumiabroncs üzletágra vonatkozó új stratégiai programját. A „Vision 2030” a szervezet és az összes üzleti tevékenység szisztematikus, ügyfélközpontú összehangolására fókuszál. Ezenkívül a Gumiabroncs üzletág további nyereséges növekedést céloz meg, és egy gyorsan változó piaci környezetben arra törekszik, hogy a fenntarthatóságra és a digitális megoldásokra helyezett hangsúllyal különböztesse meg magát a versenytársaktól.
olvass továbbÓriás terepjárót dob piacra a Jeep. Grandiózus megjelenés, komoly paraméterek.
olvass továbbJól számoltak azok az iparági szakértők, akik már 2019 végén azt jósolták, hogy 2020 a Toyota, és prémium márkája, a Lexus éve lehet
olvass tovább