Kronome Ákos: Egy teljesen gondmentes versenyt zártunk, és a dobogó is megvolt.
Élménybeszámoló Ákostól a pilótától, a Diósgyőr Rally után, amit a P12-es kategóriában meg is nyertek!
olvass továbbÉlménybeszámoló Ákostól a pilótától, a Diósgyőr Rally után, amit a P12-es kategóriában meg is nyertek!
olvass továbbVégre elindult az idei szezon is, erős év elé néznek a Kermor Motorsport versenyzői. Histo Cup szezonnyitó verseny 2025.
olvass továbbA Cupra, a VW konszern legfiatalabb dinamikusan fejlődő márkája. A Tavascan modell bemutatásával ismét bizonyítja, hogy a magas minőség és az extravagáns dizájn nem feltétlenül jár exkluzív árkategóriával. A márka második teljesen elektromos modellje kompromisszum nélkül ötvözi a lenyűgöző megjelenést, kiváló teljesítményt és modern technológiákat - mindezt egy versenyképes áron.
olvass továbbA tavasz raliautóban találta a miskolci ralipárost.
olvass továbbÍme a versenyzői beszámolók…
olvass továbbVillámkérdések a még csak tizenhat éves autóversenyző Mirához.
olvass továbbHétvégén rendezték a CEE Rotax Max Challenge - Bonus Cup-ot Jesolóban, Olaszországban, ahol Nagy Ádám gokartversenyző vett részt.
olvass továbbA sportos, coupé formájú SUV ma már egyáltalán nem ritka, és számos márka kínál erre a formavilágra gyönyörű kiviteleket. Igen, itt a hangsúly jellemző módon a formai szépségen van, nem pedig a praktikusságon – legalábbis a legtöbb esetben. A Formentor talán annyival több, mint a versenytársai (amelyek lehetnek akár házon belüli, azaz cégcsoporton belüli kivitelek is), hogy a praktikumot sem nélkülözi. Ez lehet a Formentor és általában a Cupra sikerének a kulcsa.
olvass továbbVilláminterjú Kronome Ákossal a Zemplén Rally előtt.
olvass továbbBeszélgetés Juhász Csaba raliversenyzővel, aki a micut egy Peugeot-ra cserélte.
olvass továbbBeszélgetés Juráncsik Balázs Gokartversenyzővel, a 2024-s versenyei után és a RMCGF előtt.
olvass továbbSzeptember 20-22. között rendezték a bajnokság V. fordulóját a szlovákiai Diósförgepatony mellett fekvő versenypályán.
olvass tovább4 versenyből harmadszor állhatott dobogóra Bertalan Márton és Paizs Róbert
olvass továbbJúlius 26-28. között rendezték az MBH Befektetési Bank Gyorsasági Országos Bajnokság és Magyar Kupa III. fordulóját!
olvass továbbBeszélgetés Jobbágy Ákos autóversenyzővel a 50. Garrett Rally Košice 2024 után.
olvass továbbA Széchenyi István Egyetem versenyzője, Franciaországban először versenyzett OK Junior kategóriában.
olvass továbbKét Eb-győzelem után, vakáció alatt Ford Escorttal versenyez és az Egri Strandon népszerűsíti az állatvédelmet Krisz Két virtuális csapat Európa-bajnoki cím, a német és az angol túraautó bajnokságokban szerzett futamgyőzelmek után, régi álmát valósítja meg Gilyén Krisztián, 11 éves szimulátor pilóta.
olvass továbbMikrofonvégen a Kovács - Oslanec Formulás páros a Grobniki verseny után.
olvass továbbNagyon nehéz helyzetben vagyok a GT 63 cikkel kapcsolatban. A legnagyobb probléma, hogy melyik irányból induljak, amikor erről az autóról beszélek. Leírhatom ugyanis az a rengeteg technikai különlegességet, vezetés és verseny támogatás kiegészítőt, amit belepakoltak ebbe a csodába. De írhatnék egy hosszú regényt az érzésről, a hatásról, amit ez az autó bennünk és a környezetünkből kivált. A kettő együtt nagyon nehezen hozható össze a terjedelmi határok miatt. De igyekezni fogok.
olvass továbbA Toyota mondhatjuk azt is, hogy korábban nem látott, ámde remek recepttel próbálkozott az első C-HR esetében. Izgalmas, sportos és egyedi formavilágot varázsoltak a bombabiztos technológia köré. Így született meg a C-HR első generációja 2016-ban. Hét év elteltével egyértelmű volt, hogy komoly fordulat lesz. A kihívás azért volt nagy, mert a „régi” forma még mindig jóval előremutatóbb, mint a legtöbb versenytársé. Hogyan lehet ezt még jobbá tenni?
olvass tovább