www.motorhang.hu
  • Kétkeréken
  • Négykeréken
  • Klasszik
  • Nagyvasak
  • Race
  • Hírek
  • Szervizsarok

Ez már mindennek a teteje! – BMW M 1000 XR teszt

Kétkeréken

Fent a csúcson – Bentley Continental GT avagy a dicső múlt és a jövő

Négykeréken

Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range

Négykeréken

Megérkezett Magyarországra a Lamborghini Temerario, a vérbeli „Fuoriclasse”

Hírek

Nagy test, kis fogyasztás? Az új Toyota Camry

Négykeréken

Megérni! Megélni! Megéri! – Mini Cooper Cabrio S

Négykeréken

50 pluszos SLEEPER lenne? Ez a W108-as még ma is úgy suhan, mint szalonautó korában - 1972 Mercedes-Benz 280SE (W108) + VIDEÓ

Klasszik
  1. Kétkeréken
  2. A cuki cruiser – Honda Rebel

A cuki cruiser – Honda Rebel

  • Szőnyi Zoltán
  • július 05, 2020
  • Komment

A címmel ellentétben a Rebel csak első látásra cuki, illetve a cuki kifejezés kizárólag a méretekre vonatkozik. A retro design és a modern technika találkozása, amely relatív kevés pénzért remek élményt ad.

A2 kategóriás jogosítvánnyal is vezethető Rebel 470cm3, de a méret ellenére remek teljesítményt, 46Le-t képes leadni 8500-as fordulat mellett. A motor a hagyományos bobber motorépítési irányzathoz nyúl vissza, amely a 40-es években a cruiser előfutárának volt tekinthető. Az alacsony dőlésszögű villa, a rövid sárhányó és a vastag, ballonos kerekek mind-mind jellemzőek voltak ezekre a motorokra és pontosan ezeket találjuk meg a Rebelben is.

A soros kéthengeres blokk és a keskeny felépítés alkalmassá teszi a Rebelt, hogy városban is kényelmesen közlekedjünk vele, de természetesen a Rebel igazi terepe az országút. A karcsú 11literes tank és az alacsony üléspozíció teljesen hozza a cruiser hangulatot. A cukiság érzést tovább feledteti a talpig matt feketébe borított fényezés és kiegészítők.

A klasszikus felépítés és hangulat nagyon jó érzékkel lett a modern technikával ötvözve. Az első és hátsó lámpa is LED-es, továbbá a műszerfal is digitális. A kis kerek formájú műszeregység remekül átlátható, digitális kijelzőjén visszajelzést kapunk a sebességről és az aktuális sebességfokozatról is.

Az első ülés szépen varrott, az üléspozíció kényelmes. A kényelem a hátsó utasülésről viszont nem mondható el. Szívem szerint ez utóbbit le is szerelném, hiszen ez inkább egy dekor elem, mint funkciójában használható eszköz.

A Rebel nagyon kellemes motorozási élményt adott az elmúlt napokban. Könnyen kezelhető, dinamikus és igazán jó kis gép. A fogyasztása szinte jelképesnek mondható 3,5 litert fogyasztott nálunk 100km alatt. A Rebel ugyan nem egy Harley, de ár/érték arányban simán felveszi vele a versenyt. Hasonlóképpen építhető, vagy akár gyári vagy egyéb kiegészítőkkel tovább „dögösíthető”.

Bár a cikk elején kiemelten, hogy A2 jogosítvánnyal vezethető ez a motor, de nyugodt szívvel ajánlom nagyobb kategóriával rendelkezőknek is.   


  

  • honda bobber honda cruiser honda rebel honda rebel teszt rebel

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Szőnyi Zoltán

Jó pár évet töltöttem az autós szakmában, de azt is mondhatjuk, hogy ez egy továbbtanulási időszak volt számomra, mivel egész életemben érdekeltek az autók. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen több száz különböző fajta autót volt szerencsém kipróbálni életem során és számos szakmai konferencián volt lehetőségem képződni. Igyekszem a megszokotthoz képest más megvilágításból írni, beszélni az autókról.

motorhang.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Új köntösben a Honda Gold Wing és a Rebel modellcsalád
    Új köntösben a Honda Gold Wing és a Rebel modellcsalád
    • Hírek
    A cuki cruiser – Honda CMX 500 Rebel
    A cuki cruiser – Honda CMX 500 Rebel
    • Kétkeréken
    Bemutatkozik a vadonatúj, nagyköbcentis Honda Rebel
    A cuki cruiser – Honda Rebel
    MotorHang
    Heti top 10

    Kapcsolódó cikkek

    Hírek
    Új köntösben a Honda Gold Wing és a Rebel modellcsalád
    Új köntösben a Honda Gold Wing és a Rebel modellcsalád

    • A Gold Winghez elérhetővé válik a metálzöld Matt Armoured Green Metallic fényezés • A Gold Wing Tour két új – Matt Iridium Gray Metallic (metálszürke) és a Pearl Glare White (gyöngyházfényű fehér) – színben kapható, s mindkettőt Graphite Black (grafitfekete) árnyalatú burkolatok díszítik • A 2017-ben bemutatott CMX500 Rebel továbbra is roppant népszerű – az utóbbi két évben a legnagyobb példányszámban eladott custom motorkerékpár volt Európában • A félliteres Rebel immáron Seal Silver Metallic (ezüstmetál) és Matt Laurel Green (mattzöld), míg a gazdagabb felszereltségű Rebel S Pearl Shiny Black (magasfényű fekete) festéssel rendelhető • A Rebel család legnagyobb tagja, a CMX1100 is új, Glint Wave Blue Metallic (metálkék) és Iridium Gray Metallic (metálszürke) fényezéssel folytatja pályafutását, míg a CMX1100T továbbra is Gunmetal Black Metallic (metálfekete) árnyalatban kapható, de fontos különbség, hogy a 2024-es modell már bronzszínű kerekeken fut

    olvass tovább
    Kétkeréken
    A cuki cruiser – Honda CMX 500 Rebel
    A cuki cruiser – Honda CMX 500 Rebel

    A címmel ellentétben a Rebel csak első látásra cuki, illetve a cuki kifejezés kizárólag a méretekre vonatkozik. A retro design és a modern technika találkozása, amely relatív kevés pénzért remek élményt ad.

    olvass tovább
    Kétkeréken
    Bemutatkozik a vadonatúj, nagyköbcentis Honda Rebel
    Bemutatkozik a vadonatúj, nagyköbcentis Honda Rebel

    Az új CMX1100 Rebel a klasszikus megjelenést ötvözi a vadonatúj technológiával

    olvass tovább
    MotorHang
    motorhang.hu

    motorhang.hu

    Kétkeréken

    Négykeréken

    Klasszik

    Nagyvasak

    Race

    Hírek

    Szervizsarok

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • játékszabályzat
    © motorhang.hu Copyright 2025 | Best Engine and Media Zrt.
    • Kétkeréken
    • Négykeréken
    • Klasszik
    • Nagyvasak
    • Race
    • Hírek
    • Szervizsarok