www.motorhang.hu
  • Kétkeréken
  • Négykeréken
  • Klasszik
  • Nagyvasak
  • Race
  • Hírek
  • Szervizsarok

Manga Panda - Lexus Rz 300e Teszt

Négykeréken

Elektromos forradalom a Gibraltár árnyékában - Dél-Andalúz kaland az új Toyota bZ4X-szel

Négykeréken

Az egyik legjobb vétel? – OMODA 5 EV Teszt

Négykeréken

Oldschool – Az Új Toyota Land Cruiser

Négykeréken

Egy ikon, porban és sárban - Ford Mustang Mach-E Rally

Négykeréken

8 új Toyota és 2 új Lexus modellel folytatja magyarországi elektrifikált modellinvázióját a világ elsőszámú autógyártója

Hírek

A dicsőséges rally múlt tovább él benne – Audi RS3

Négykeréken

A legtakarékosabb Ranger - Ford Ranger Plug-in Hybrid Wildtrak

Nagyvasak
  1. Race
  2. A Histo Cup-on csapatott a Kermor legénység

A Histo Cup-on csapatott a Kermor legénység

  • július 03, 2024
  • Komment

Mikrofonvégen a Kovács - Oslanec Formulás páros a Grobniki verseny után.

Histo Cup Grobnik
2024.06.15-16.
Grobnik
Kermor Motorsport
Formula Renault FR

Kovács Ádám:

"Histo Cup Grobnik A pénteki napon igyekeztünk használt gumira egy ideális beállítást találni. Szombaton az időmérőn használt gumin így sikerült is a második helyet megszerezni. A versenyen egy izgalmas csata után a versenytársam hibázott, és megelőzve kiautóztam annyi előnyt, hogy engem intett le először a kockás zászló.
Vasárnapra sikerült még jobbra beállítani az autót, így az időmérőn megszereztem az első helyet, ezt pedig a versenyen egy jó rajt után, rajt-cél győzelemre váltottam. A futamok között sem unatkozok, mert átbeszéljük a rajtot/versenyt. Mentálisan igyekszem felkészülni a következő bemenetelre. Megnézzük, hogy miként viselkedett az autó, szükség esetén állítunk rajta. Most száraz körülmények között sikerült versenyezni. A pályán magabiztos voltam, jó volt a beállítás a hétvégére. Végig megvolt a tempó a győzelemhez, jó érzés volt az egész hétvégét nyerni.

Köszönöm szépen a lehetőséget édesapámnak, és a Kermor Motorsport-nak és a Premiumshop24.hu-nak!

Christopher Stephan Oslanec beszámolója eddigi autósportos életéről:

"Az autóversenyzés mindig is az álmom volt.
Gokartos karrierem után kicsit többre vágytam, így szüleimmel közös erővel több csapatban is próbáltunk egy-egy tesztnapot magunk mögött tudni. A tesztek után a Kermor Motorsportra esett a választás.
Az első tesztre a Cseh Autodrom Most-on került sor, ahol sok küszködés után a nap végére végül jól zárult a nap. Következő tesztnapom a Slovakia Ring-en volt. Ez jól alakult, kisebb nagyobb technikai problémával találtuk magunkat szemben, de annak ellenére meghívást kaptam az első versenyemre, ami a szintén Cseh Brno Autodrom pályán volt. Ott a negyedik helyezést értem el. Onnantól a csapat bízni kezdett a tehetségemben, és elhívtak a következő versenyre is, ami Horvátországban volt. Konkrétan az Autodrom Grobnikra, ahol egy második, és egy harmadik helyezést értem el. Az edzés és versenyek megerősítettek, és rá ráébresztettek az autó képeségeire és határaira. Még mindig csak tanulok, mivel csak négy alkalommal ültem a formulában, de minden egyes alkalommal újabb és újabb tapasztalatot szerzek, és egyre jobban rá érzek az autóra.

Az legközelebbi futamom a Pannónia Ringen lesz, Július 12-14.-én, ahova szeretettel várunk minden autósport rajongót. Az álmom mindig is egy Forma 3 autó, vagy egy GT3 autó vezetése volt, amelyik ebbe a Formula Renault FR1-be teljesült.
Egy kicsit az Formula autómról: egyforma Renaultokról beszélünk itt, ami 2000 ccm szívómotoros, és 210 lóerő körül van. A végsebeségét 235 km/h körül éri el 550 kg önsúllyal. Kettő kategória van FR2 és FR1. Az enyém egy FR1, ami szekvencionális váltóval, és vékonyabb gumikkal rendelkezik. Az FR2 kategória már kormányváltóval van szerelve, és szélesebb gumikkal, plusz 10 lóerővel erősebb, és másabb aerodinamikával, mint az FR1 kategória. Most ebben az pillanatban a csapatnak van egy FR2 és kettő FR1 versenyautója.

Nagyon örülök, hogy a Kermor Motorsport csapatba kerülhettem, mert nagyon jó érszem magam ott, és hogy befogattak engem, mint egy újoncot az csapatban. Nagyon segítőkészek és elkövetnek mindent, hogy mindig jobbak legyünk a csapattársammal Kovács Ádámmal."

A harmadik forduló után Kovács Ádám a két újabb győzelmet követően még magabiztosabban vezeti a Histo Cup Formula Renault bajnokságát összetettben. Christopher Oslanec feljött a 6.helyre.

Ádámmal és Christoferrel legközelebb a Pannóniaringen találkozhatunk!

Fotók: race-action.com - Kermor Motorsport

- Hajósi Miklós -

  • Formula Renault FR Kermor Motorsport,Christopher Stephan Oslanec

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

motorhang.hu

    Kapcsolódó cikkek
    A Histo Cup-on csapatott a Kermor legénység
    A Histo Cup-on csapatott a Kermor legénység
    • Race
    MotorHang
    Heti top 10
    Manga Panda - Lexus Rz 300e Teszt
    Manga Panda - Lexus Rz 300e Teszt
    • Négykeréken
    50 éves az öthengeres motor – Legenda az Audi Hungáriától
    50 éves az öthengeres motor – Legenda az Audi Hungáriától
    • Hírek
    A motorosok biztonságára vigyáz legújabb fejlesztéseivel a Bosch
    A motorosok biztonságára vigyáz legújabb fejlesztéseivel a Bosch
    • Kétkeréken
    A TOYOTA GAZOO Racing színeiben szerezte meg kilencedik rally-világbajnoki címét Sebastien Ogier
    A Škoda lett a legnépszerűbb autómárka novemberben Magyarországon

    Legolvasottabb írások

    Manga Panda - Lexus Rz 300e Teszt
    Manga Panda - Lexus Rz 300e Teszt

    olvass tovább
    50 éves az öthengeres motor – Legenda az Audi Hungáriától
    50 éves az öthengeres motor – Legenda az Audi Hungáriától

    olvass tovább
    A motorosok biztonságára vigyáz legújabb fejlesztéseivel a Bosch
    A motorosok biztonságára vigyáz legújabb fejlesztéseivel a Bosch

    olvass tovább
    A TOYOTA GAZOO Racing színeiben szerezte meg kilencedik rally-világbajnoki címét Sebastien Ogier
    A TOYOTA GAZOO Racing színeiben szerezte meg kilencedik rally-világbajnoki címét Sebastien Ogier

    olvass tovább
    A Škoda lett a legnépszerűbb autómárka novemberben Magyarországon
    A Škoda lett a legnépszerűbb autómárka novemberben Magyarországon

    olvass tovább
    MotorHang
    motorhang.hu

    motorhang.hu

    Kétkeréken

    Négykeréken

    Klasszik

    Nagyvasak

    Race

    Hírek

    Szervizsarok

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • játékszabályzat
    © motorhang.hu Copyright 2025 | Best Engine and Media Zrt.
    • Kétkeréken
    • Négykeréken
    • Klasszik
    • Nagyvasak
    • Race
    • Hírek
    • Szervizsarok