A BYD elektromos személygépjármű-gyárat épít Magyarországon az európai helyi gyártás céljából

  • december 23, 2023

• Új, modern személygépjármű-gyár épül Szegeden, Magyarországon • Az új gyárral több ezer helyi munkahely létrehozását tervezi • A szegedi létesítmény lesz az első BYD személyautó-gyár Európában • A BYD függőleges ellátási lánc integrációja hozzájárul egy helyi zöld 'ökoszisztéma' létrehozásához, támogatva a fenntarthatóségi misszióját

olvass tovább

Kritikus a helyzet: 15,6 évre emelkedett az autók átlagéletkora

  • október 04, 2023

Egyre öregebbek a magyar autók, erről árulkodik a KSH szeptember végén publikált statisztikája is, ugyanis 15,6 évre nőtt a személygépjárművek átlagos kora. Az adatok szerint a magyar utakon összesen 4.141.267 autó jár, így ez a kor környezetvédelmi és biztonsági szempontból is kritikusnak mondható.

olvass tovább

Adblue adalék: minden, amit tudnod kell róla

  • január 17, 2023

2014-ben bevezették az EURO 6 környezetvédelmi normát, amely szigorú határt szab a dízelüzemű személygépjárművek károsanyag kibocsátásának. Az előírt károsanyag mennyiség pedig csak AdBlue adalék segítségével érhető el. Na de mi is az az AdBlue, hogyan működik és mennyi kell belőle? A cikkből mindezt megtudhatod, de szó lesz a tárolásról, szavatossági időről és a 2021-es AdBlue hiányról is.

olvass tovább

Akinek az inge pont az nem veszi magára – Mercedes-Benz T-osztály T180d

Az első Mercedes, amely némi csalódást okozott számomra, az a T-osztály. Nem azért, mert magával a típussal van problémám, hanem azért, mert a Mercedesnél a személygépjárművek között találkozhatunk vele. Amennyiben egy Renault Kangoo tesztet írnék és a tömegmárkák szintjéhez kellene hasonlítani az autót, alig lenne kritikai megjegyzésem. Így az egyetlen kihívás számomra, hogy el tudjak vonatkoztatni egy C osztály, vagy akár a B osztály által kínált színvonaltól, amely egyérteműen más szint. Utóbbi ki fog futni és várható volt, hogy a "családi" kategóriában szükség lesz utódra.

olvass tovább