Megérkezett Magyarországra a Lamborghini Temerario, a vérbeli „Fuoriclasse”
920 lóerő, ikerturbó, V8-as hibrid hajtáslánc – így teremt új kategóriát a szupersportautó
olvass tovább920 lóerő, ikerturbó, V8-as hibrid hajtáslánc – így teremt új kategóriát a szupersportautó
olvass továbbA Skoda Kodiaq nem a legextrémebb SUV a piacon, de pontosan tudja, mit kínál: megbízható alapokat, okos technikát és gyakorlatias megoldásokat. A tesztelt 2.0 TDI 200 lóerős, 4x4-es változat pedig pontosan azt bizonyítja, hogy a Skoda továbbra is a tartós értékeket helyezi előtérbe – anélkül, hogy lemaradna a modern világ igényeiről.
olvass továbbRacionális, európai, logikus. Ezek a szavak jutnak először eszembe, ha a vadonatúj BMW X3 kormánya mögött ülök, és annak dízel változatát, a 197 lóerős, kétliteres motorral szerelt verziót nyüstölöm. Ha egy hazugságot elég sokszor ismételnek, sajnos mindenki elhiszi – ezt az élet minden területén tapasztalhatjuk. Így jártunk a dízelmotorral is, és ezért tart ott az európai autógyártás, ahol jelenleg. Szerencsére vannak kivételek, és szerencsére a BMW nem hajlandó felülni ennek a hullámnak.
olvass továbbA vadonatúj Mini Countrymanből már több is járt nálunk. Volt egy erősebb és egy általánosabb használatra szolgáló benzinmotoros is a kezeink között. Ami viszont hiányzott a listáról az a tisztán elektromos változat. Ebből is van két verzió, egy vadabb négykerék meghajtásos 313 lóerős és egy gyengébb első kerekes 204 lóerős. Természetesen mi az erősebbet teszteltük.
olvass tovább2,0 liter, 175 lóerő és egy sportos turbós legenda. Íme, a SAAB 900 Turbo
olvass továbbKeret nélküli ajtók és a kategória legalacsonyabb modellje. Ha másnem, ezektől lesz a Peugeot 508 a legsportosabb megjelenésű üzleti szedán. De ez csak a kezdet, hiszen, ha a rendkívül alacsony padlószint miatt nagyot hajolva beülünk az autóba, az átlagnál kisebb és nagyon direkt kormányzás fokozza a sportos hangulatot. Ezenfelül pedig a 225 lóerős hybrid rendszer a villanymotorral támogatva egy igazán jó gyorsulási élményt is képes okozni. Mindezt egy prémium minőségű környezetben. Mi kellhet még?
olvass továbbFrissül a VW zászlóshajója: csúcsszínvonalú minőséggel és műszaki tartalommal mutatkozik be az új Touareg Kiváló dizájn: élesebb megjelenés az új első és hátsó résznek köszönhetően Nagyfelbontású világítás: az első Volkswagen az IQ.LIGHT HD – Matrix fényszóróval Továbbfejlesztett futómű: nagyobb „átjárhatóság” a mozgékonyság és a kényelem között Még kifinomultabb belsőtér: hosszú távú utazásokra készült A legerősebb Volkswagen: a 462 lóerős Touareg R eHybrid elektromosan közlekedik a mindennapokban
olvass továbbFeltankolva 197 kilogramm, maximális teljesítmény 210 lóerő, amelyet 13750-as fordulatszámon ad le a 999 cm3-es, soros négyhengeres blokk. A 113 Nm-es nyomatékmaximumot pedig 11000-es fordulatszámnál éri el ez az elképesztő masina. 3,2 másodperces gyorsulás, 303km/h végsebesség. Ezek után nem is kell többet mondanom, hogy kiderüljön, a BMW S1000RR a versenypályákra született.
olvass tovább8.000 köbcentis V12, 200 lóerő és egy ultra-luxus klasszikus. Mi kellhet még?
olvass tovább- A Citroën bemutatja a C5 X „all inclusive” változatát, a limitált kiadású C5 X Hypnost. - A C5 X Hypnos a C5 X csúcsváltozataként a grand tourer MAX felszereltségi szintjén alapul, és a Citroën tudásának legjavát nyújtja: merész koncepció, egyedi stílus és abszolút kényelem jellemzik. - A C5 X Hypnos elegáns Eclipse-kék színt öltött magára, a világos kárpitozású új beltér pedig meleg hatású anyagaival és prémium felszereléseivel (napfénytető, hifirendszer stb.) nyugodt és derűs hangulatot áraszt. - A 225 lóerő összeteljesítményű ë-EAT8 váltós plug-in hibrid meghajtással kínált limitált kiadású változat 2024 eleji szállítási határidővel bizonyos piacokon már most rendelhető.
olvass tovább• Már 46 432 000Ft bruttó alapártól elérhető a modell • A belső égésű és az elektromotor kombinációja 680 lóerős (500 kW) rendszerteljesítményt tesz lehetővé • Gazdag alapfelszereltség aktív hátsótengely-kormányzással és aktív karosszériadőlés-szabályzás funkcióval • Exkluzív „Edition 1” kiadás, amely csak egyetlen éven át elérhető
olvass továbbAz új BMW X1 portfóliójának csúcsára egy hamisítatlan M-jegyekkel felvértezett, teljesítményre optimalizált modell gurul fel. Az új BMW X1 M35i xDrive a kompakt méretű Sports Activity Vehicle (SAV) modell génjeibe kódolt vezetési élményt a BMW M modellek által fémjelzett menetdinamikával, agilitással és precizitással fűszerezi. M TwinPower Turbo technológiával dolgozó, soros négyhengeres erőforrása a BMW Group EfficientDynamics motorcsaládjának új, moduláris generációját képviseli, 221 kW / 300 lóerő maximális teljesítménnyel.
olvass továbbA Nissan Qashqai harmadik generációs modellje nem először járt nálunk, de ezúttal a csúcsváltozatot teszteltük, mégpedig az összkerék meghajtással ellátott, 158 lóerős változatot. És mindezt a modellpaletta legmagasabb felszereltségi szintjével, az úgynevezett Tekna+ kivitellel.
olvass továbbA vadonatúj Mustang Dark Horse 5,0 literes V8-as motorja kereken 500 lóerős
olvass továbbErősebb, hatékonyabb és a hatótávja is megnőtt: villanymotorja 156 lóerős, új, 54 kWh kapacitású akkumulátorával pedig immár 406 emissziómentes kilométer megtételére képes (WLTP1)
olvass tovább338 kW / 460 lóerő maximális teljesítményre képes, soros hathengeres benzinmotorjával, opcionálisan elérhető manuális váltójával és hátsókerék-meghajtásával a kompakt élsportoló a vezetés hamisítatlan, színtiszta élményét élteti.
olvass továbbJárt már nálunk az új Sportage, méghozzá az öntöltő hybrid változatban, 230 lóerővel. A mostani teszt alanyunk is hybrid, csak éppen az úgynevezett lágy, azaz mild-hybrid változat. A 180 lóerős erőforrás az előző modellhez képest technikailag egyszerűbb, kevesebb lóerőt képes leadni és természetesen ezzel párhuzamosan 1,1 millióval olcsóbb is. Vajon érdemes megtakarítani ezt az összeget?
olvass továbbA BMW Group új technológiai zászlóshajójának harmadik, egyszersmind legerősebb modellváltozata hazánkban is debütált. A tisztán elektromos meghajtású 619 lóerős, 46 988 000 Ft-os indulóártól elérhető BMW iX M60 első példányai már megérkeztek Magyarországra.
olvass tovább2022 sok mindenről lesz emlékezetes. Felsorolni is nehéz a különböző politikai, gazdasági eseményeket. Az autóipart sújtó nehézségek közepette megjelent a legerősebb, leg-leg-leg VW. A Touareg R, mégpedig plug-in hybrid hajtással. 462 lóerő, 700 Nm nyomaték, összkerék hajtás és 2,5 tonna. Ezek az adatok önmagukért beszélnek, de mit is kapunk a tetemes pénzért?
olvass továbbA kilencvenes években kezdtem vezetni. Egy korszakban, amikor az autóknak tiszteséges hangja volt és nem a hangszórókból jött. Abban az időben a kipufogók valóban az autók hátsó részénél végződtek. A 150 lóerő akkoriban sok volt és a BMW köztudottan hátsókerekes volt. Egy másik világ a mostanihoz képest és lehet csak azért, mert valamelyest megöregedtem és szentimentális vagyok a múltbéli eseményekkel kapcsolatban, de kifejezetten szeretettel gondolok erre az időszakra.
olvass tovább