ÚJ KORSZAKBA LÉP A RANGE ROVER: MEGKEZDŐDÖTT A RANGE ROVER ELECTRIC PROTOTÍPUSÁNAK TESZTELÉSI FÁZISA, ÉS EZZEL MEGNYÍLT A VÁRÓLISTA A MODELLRE

  • december 17, 2023

 Az új Range Rover Electric fejlesztése, amelyhez kapcsolódóan minden eddigi típusánál több szabadalmat jegyeztetett be a Range Rover, belépett a tesztelés fázisába. Ennek során a prototípusoknak minden idők egyik legszigorúbb, legaprólékosabb validálási programján kell helyt állniuk a szélsőséges hőmérsékleti viszonyoktól kezdve az összes elképzelhető időjárási és terepkörülményekig, beleértve az akár 850 mm-es gázlómélység ellenőrzését  A mérnökök feladata, hogy minden idők legcsendesebb, legkifinomultabb Range Rover modelljét alkossák meg. Ezt támogatja az egyedülálló, aktív menetzaj-csillapítás, az egyedi hangdizájn, valamint az elektromos architektúrából adódó utaskomfort, amelyek együtt meghitt, pihentető, prémium utazási élményt kínálnak  Az akkumulátorokat és az elektromos hajtómodulokat (EDU) a JLR új elektromos hajtásláncokat gyártó központjában, az egyesült királyságbeli Wolverhamptonban fogják összeszerelni  A rugalmas, moduláris, hosszmotoros architektúrára (MLA) épülő Range Rover Electric a jelenleg is forgalmazott mild hybrid és plug-in elektromos hybrid Range Rover típusokkal együtt készül majd az Egyesült Királyságban, a vállalat solihulli üzemében, ahol 70 millió angol font értékű beruházással egy új alvázgyártó üzemet hoz létre a gyár

olvass tovább

Akkumulátorokat és elektromos autókat is gyárt majd az USA-ban a Toyota

  • június 08, 2023

Az eddig minden autógyártónál, több, mintegy 23,5 millió részben vagy teljesen elektromos (öntöltő hibrid elektromos, plug-in hibrid elektromos, akkumulátoros elektromos és hidrogén üzemanyagcellás elektromos) autót Toyota az egyesült államokbeli akkumulátoros elektromos autó gyártással és újabb akkumulátorgyár-beruházásokkal fokozza az elektrifikáció iránti elkötelezettségét.

olvass tovább

Tényleg csak az AGM akkumulátorok jók a start-stop rendszeres autókba?

  • október 15, 2021

A start-stop rendszert alapvetően azért fejlesztették az autógyártók, hogy kevésbé szennyezzük a környezetet, amikor nem vagyunk mozgásban a kocsinkkal. Cikkünkben nem részletezzük, hogy hogyan működik, ezt már minden autós álmából felkeltve is tudja. Viszont azt közelebbről vizsgáljuk, hogy milyen akkumulátort kell tenni a start-stopos kocsikba. Tényleg csak az EFB és AGM technológiájú akkumulátorok alkalmasak rá? Derítsük ki!

olvass tovább

Zöldhajtás – Renault Capture E-Tech Plug-in

A Renault modellpaletta legfrissebb zöldülési hulláma három modellt érintett. Korábban a Renault Clio E-Tech verzióját volt szerencsénk tesztelni. A szerencse pedig határozottan nem csak egy kötőszó volt ebben az esetben, mivel kifejezetten szimpatikus volt a filozófia, ahogyan a márka újra gondolta a hybrid technológiát. A Captur esetében még eggyel emelték a tétet és a nagyobb akkumulátorok segítségével plug-in hybrid változatban mutatták be a Capturt.

olvass tovább