A Subaru bevezeti az európai piacon a vadonatúj Crosstrek modellt

  • október 03, 2023

• Alapfelszereltség az Állandó szimmetrikus összkerékhajtás • A Subaru saját e-BOXER hibrid hajtáslánca • A Subaru Global Platform padlólemez tökéletesítésével a torziós merevség 10%-kal nőtt • A Subaru DINAMIKUS ÉS TÖMÖR formanyelvének legújabb értelmezése • Új 11,6 colos infotainment rendszer, új geolokációs alkalmazás • 220 mm hasmagasság. Az X-MODE mostantól előre- és hátramenetben egyaránt működik • 7 új funkcióval bővül az EyeSight vezetéstámogató technológia-csomag, ami alapáras mindegyik modellváltozatban • A fej akaratlan billegését 44 százalékkal mérséklő új ülések. A zajterhelés 50 százalékkal csökkent

olvass tovább

Élmény – Toyota GR86 Executive

Lassan el is felejtjük, hogy milyen világban éltünk 20 éve. Sőt, az elmúlt 2-3 év semmi másról nem szól, csak elektrifikációról, közeljövő kutatásról, hogy merre tart az autózás és be kell vallanom, hogy engem is rabul ejtenek az autókba integrált informatikai rendszerek. Mindeközben pedig elfelejtjük, hogy miért is szerettük meg a vezetést, mi okozta az igazi élményt. Szerencsére a Toyota/Subaru közös munkájából létrejött GR86 visszazökkent egy kicsit minket.

olvass tovább

Érdekes alternatíva – Subaru Outback 2,5i Platinum

Mindig is azt gondoltam, hogy aki a Subaru márkát választja, az szereti az autózást. Nem a külsőségek érdeklik, hanem egy olyan autózási élményt választ, amelyet vagy nagyon kevés, vagy talán egyetlen más márka sem képes nyújtani. Vannak általános ismérvek, amelyekkel a Subaru mindig is rendelkezett. A legismertebb ilyen az összkerékhajtás, de azért ennél az Outback jóval-jóval több.

olvass tovább