Egy korszak lezárult az európai LADA forgalmazásban
A LADA Hungary Kft. szomorúan tájékoztat minden érdeklődőt, hogy a LADA márka új autó forgalmazása bizonytalan ideig felfüggesztésre került.
olvass továbbA LADA Hungary Kft. szomorúan tájékoztat minden érdeklődőt, hogy a LADA márka új autó forgalmazása bizonytalan ideig felfüggesztésre került.
olvass továbbKabrió után ferdehátú. Csúcsváltozattal folytatja az Új 500. A korlátozott számban rendelhető, sorszámozott „la Prima” kabriót elkapkodták, a Fiat most bemutatja az elektromos hajtásrendszerű Új 500 „la Prima” ferdehátú változatát.
olvass továbbSoha nem kísérte ekkora várakozás egy tesztjármű érkezését. Ismerősök, olvasók, akik értesültek arról, hogy hamarosan tesztelni fogjuk az Africa Twint, mind-mind érdeklődve kérdezték. Leveleket, véleményeket kaptunk előzetesen, hogy valamilyen szempontból vizsgáljuk a motort. Ez bennem is további kérdéseket vetett fel, így alig vártam a napot, hogy alaposabban szemügyre vehessük az egyik legkultikusabb Hondát.
olvass továbbÉrdekes intézkedések övezhetik a római ralifutamot
olvass továbbGlobális munkavállalói összefogás a koronavírus terjedésének megfékezése érdekében
olvass továbbDrasztikus korlátozást vezet be a svéd gyártó vásárlóinak védelme érdekében
olvass továbbBár a kialakult járványhelyzet miatt a 2020-as Supersport-világbajnokság szezonjának folytatása még kérdőjeles, azért nem tétlenkedik az OXXO Hungary Yamaha-Toth Team csapata és pilótájuk, Sebestény Peti sem!
olvass továbbOtthonuk elhagyása nélkül léphetnek kapcsolatba kereskedőjükkel az FCA márkái és modelljei iránt érdeklődők a Google Hangouts Meet alkalmazás segítségével
olvass továbbA Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) elnöksége a szerdai ülésén úgy döntött, hogy egy hónappal, május 31-ig meghosszabbítja a hazai versenyek megrendezésére vonatkozó tiltását.
olvass továbbKözöttük a "Legjobbak legjobbját" illetőt, amit a Honda e érdemelt ki
olvass továbbA Toyota bejelentett, hogy a Hinoval közösen egy új üzemanyagcellás nagyhaszonjármű fejlesztésén dolgoznak, és a mielőbbi bevezetés érdekében megkezdik a minősítő teszteket is.
olvass továbbÚgy tűnik csak júliusban folytatódhat a rali világbajnokság, a koronavírus miatt kénytelenek egyre több futamot elhalasztani
olvass továbbVezettem már nagyobbat, szebbet, gyorsabbat, kényelmesebbet. De nem ez a kérdés, hiszen mindig minden fokozható. Ennél sokkal izgalmasabb kérdés, hogy mennyi pénzért, mit kapunk. A Vitara pedig kellőképpen szép, kényelmes, jól megy és a méretei is ideálisak.
olvass továbbAz enyhe tél után lassan megérkezik az igazi tavasz is, ezért érdemes már most betervezni a gumicserét. A márkaszervizek előjegyzései ugyanis gyorsan betelnek, nem árt tehát jó előre időpontot foglalni.
olvass továbbNagy érdeklődés övezte a nyílt hetet, melyen a legerősebb verziót is kipróbálhatták az érdeklődők
olvass továbbÚgy általában a sportban, de a technikai sportokban meg különösen sok összetevőből áll egy-egy kiemelkedő eredmény. Hogy egy jó formula autós csapatban vajon mi lehet a siker titka arról Gender Tamást a Gender Racing Team csapatfőnökét kérdeztük, illetve egyben megkértük, hogy értékelje csapatának 2019-es szezonját és avasson be minket az idei évadra szóló tervekbe is.
olvass továbbA Bridgestone kilométergyűjtő akciójának felhívására a vállalat magyarországi dolgozói 49.000 kilométernyi távot futottak, kerékpároztak vagy úsztak azért, hogy a tatabányai Szent Borbála Kórház gyermekosztályán rendszeresen vizitelő bohócdoktorokat támogathassák. Végül több mint 1 millió forint gyűlt össze, amit a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítványa szerdán vehetett át.
olvass továbbAz első kérdése lehet sok olvasónak az, hogy mi is az a DS, milyen márka is ez valójában? A DS névvel először az 1955 és 1975 között gyártott, előremutató formájáról és technikájáról ismert Citroën DS esetében találkozhattunk. Ezt követően a Citroën al-márkájaként 2009-ben jelent meg a DS, mint a C3, C4 és C5 csúcsváltozata.
olvass továbbA fehér sarokban az 1.0l-es 3 hengeres 115 Le-s motorral és manuális váltóval szerelt Kamiq, a piros sarokban pedig az 1.5l-es 4 hengeres (bár a fogyasztás csökkentése miatt 2 hengeres üzemmódban is működni képes) 150Le-s automataváltós Scala. Melyik fog győzni, kit érdemes választani? Bízom benne, hogy a következő összehasonlító tesztből kiderül.
olvass tovább2016 Pyeongtaek (Dél-Korea) A SSangyong tervezőközpontja 2012 óta működött ezen a vadonatúj telephelyen. Korea negyedik legnagyobb autógyára ugyanis megunta a sereghajtó szerepet és teljesen új alapokra helyezte a design kérdését a vállalati stratégiában.
olvass tovább