www.motorhang.hu
  • Kétkeréken
  • Négykeréken
  • Klasszik
  • Nagyvasak
  • Race
  • Hírek
  • Szervizsarok

Ez már mindennek a teteje! – BMW M 1000 XR teszt

Kétkeréken

Fent a csúcson – Bentley Continental GT avagy a dicső múlt és a jövő

Négykeréken

Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range

Négykeréken

Megérkezett Magyarországra a Lamborghini Temerario, a vérbeli „Fuoriclasse”

Hírek

Nagy test, kis fogyasztás? Az új Toyota Camry

Négykeréken

Megérni! Megélni! Megéri! – Mini Cooper Cabrio S

Négykeréken

50 pluszos SLEEPER lenne? Ez a W108-as még ma is úgy suhan, mint szalonautó korában - 1972 Mercedes-Benz 280SE (W108) + VIDEÓ

Klasszik
  1. Hírek
  2. Megérkezett az új Swace

Megérkezett az új Swace

  • május 17, 2023
  • Komment

Ez elegancia és a praktikum találkozása

Külső és belső megjelenés

Az elegancia és a praktikum találkozása

A vállalat kombi karosszériával ellátott, hibrid meghajtású modellje megújult: külső jegyeit tekintve változott az első fényszórók megjelenése, ugyanis a LED-es nappali menetfény és az irányjelzők egybeolvadtak, a kombinált hátsó lámpák szintén LED-es megoldással működnek és a hátsó lökhárító alján megjelentek króm kiegészítők kétoldalt.

Megújult központi rendszer

A középkonzol 8 colos érintőképernyője kompatibilis (vezeték nélkül) Apple CarPlay, (vezetékkel) Android Auto és a MirrorLink rendszereket használó okostelefonokkal. A 8 colos kijelző oldaláról elhagyták a fizikai gombokat, azonban a hangerőszabályzása és a klíma kezelése továbbra is valós gombokkal történik. A központi kijelzőn futó multimédiás rendszer grafikai kidolgozása sokat javult, okosabb és gyorsabb az elődhöz képest.

Modern és elegáns belső tér

A Swace belső tere elegáns, mégis egyszerű: a tágasságra, a kényelemre és a praktikumra összpontosít. Az utastérben a térérzetet a széles műszerfal növeli, amelyet egybefüggő vízszintes elemekkel díszítettek a dinamikusság még nagyobb érzetét keltve. A puha párnázás és a króm vagy ezüst díszítések tovább emelik a belső tér minőségét és eleganciáját.

7 colos digitális műszeregység

A kormány mögött található, változatható megjelenésű, 7 colos digitális műszeregység még letisztultabb hatást kelt, hiszen eltűnt róla a fordulatszámmérő, azonban a hajtáslánc működését itt is nyomon követhetjük és a jármű a sebességét is digitálisan is közli. A GLX felszereltségi szinten az elülső konzolban Qi vezeték nélküli töltőpad áll rendelkezésre az okostelefonok töltéséhez, valamint összesen négy USB-C csatlakozó és egy AUX bemenet érhető el utasok számára.

Hibrid rendszer

Hibrid rendszer

A Swace hibrid rendszere ötvözi az erőteljes elektromotort egy 1,8 literes benzinmotorral, amelyet kizárólag hibrid rendszer használatra terveztek, zökkenőmentes vezetési érzetet nyújtva erőteljes gyorsítással, valamint kiváló üzemanyag-takarékossággal és alacsony károsanyag-kibocsátással.

A megújult hibrid rendszer frissített teljesítményvezérlő egységet, nagyobb teljesítményű lítium-ion akkumulátorokat és nagyobb teljesítményű villanymotorokat kapott. Az akkumulátorok tömege 14%-kal csökkent és a hozzájuk tartozó hűtőrendszer is megújult, csendesebb lett, mellyel az akkumulátorok potenciális élettartama megnőtt.

A 15%-kal erősebb villanymotornak is köszönhető, hogy a rendszer összteljesítménye 140 lóerőre nőtt, 185 Nm-es maximális nyomaték mellett. Ezzel 9,1 másodperces 0-100-as gyorsulásra képes az új Swace, végsebessége 180 km/h.

Üzemmódok

A nagy teljesítményű motor és a nagy akkumulátor-kapacitás révén a Swace négy üzemmóddal rendelkezik:
Normál üzemmód: optimális egyensúlyt biztosít a menetkényelem, a stabilitás és az üzemanyag-takarékosság között. Ideális, szokványos vezetési feltételek mellett.

Eco üzemmód: segíti a vezetőt a környezetbarát gyorsításban és növeli az üzemanyag- takarékosságot fokozatosabb fojtószelep-válasz és minimális légkondicionáló használat mellett. Ez az üzemmód városi közlekedés során ajánlott.
Sport üzemmód: gyors és erőteljes gyorsulást tesz lehetővé, valamint dinamikus vezetési élményt nyújt például kanyargós utakon.

EV üzemmód: EV üzemmódban a járművet kizárólag az akkumulátorból nyert energia hajtja. Ez a beállítás rövidtávú vezetésre ajánlott, és gondtalan vezetést biztosít a zaj- vagy a károsanyag- kibocsátás tekintetében. Ez különösen kora reggel és késő este a lakóövezetekben, vagy garázsokban és a fedett parkolókban való közlekedés során hasznos.

Vezetéstámogató rendszerek

A nyugodt vezetéshez hozzájárulnak az olyan fejlett vezetéstámogató rendszerek, mint:

  • az ütközésmegelőző rendszer (PCS)

  • a sávkövető asszisztens (LTA)

  • a forgalmijelzések felismerése (RSA)

  • az adaptív tempomat (DRCC)

  • a holttérfigyelő (BSM)

  • a hátsó keresztirányú forgalom figyelmeztetés (RCTA)

  • a távolságifényszóró-asszisztens (AHB)

  • a hegymeneti elindulássegítő, az automatikus-féktartó rendszer

  • és az új eCall.

    Újdonság GLX felszereltségi szinten a biztonságos kiszállást támogató rendszer (SEA) és a mindkét felszereltségi szinten elérhető, vészhelyzeti vezetésleállító rendszer (EDDS).

Csomagtér Minden igényt kielégít

A csomagtér 596 literes méretével a Suzuki modellpalettájának legnagyobbika. A hibrid hajtáslánc meghajtásért felelős akkumulátorait a hátsó ülés alá helyezték, így ezek nem vesznek el helyet a csomagtérből, ami bőséges helyet biztosít a különféle poggyászok és szabadidős csomagok számára. A csomagtértálca süllyeszthető, így akár magasabb tárgyakat is szállíthatunk benne.

Az itt elhelyezett borítás rendkívül praktikus, a szőnyeg megfordítható, hátoldala műanyag borítású, így könnyen tisztántartható. Az egyébként is hatalmas csomagtér tovább bővíthető a hátsó ülések lehajtásával, ezzel összesen 1232 liter pakolóhelyet nyerünk.

Hybrid Pro+ 3+7 év garancia

Mint minden Suzuki modellre, így a Swace-re is érvényes
a Hybrid Pro+ 3+7 év garancia, amely az általános 3 év jótállás felett tovább 7 évre (vagy 200 000 km-ig) magában foglalja a garanciát a motor, az elektromotor, a sebességváltó vagy a hibrid rendszer elmeinek (hibrid akkumulátor zárlata esetén) meghibásodására.

  • suzuki suzuki swace új suzuki új swace

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

motorhang.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Így indult A Mi Autónk sztorija. Íme, az első magyar Swift + VIDEÓ
    Így indult A Mi Autónk sztorija. Íme, az első magyar Swift + VIDEÓ
    • Klasszik
    Megérkezett az új Swace
    Megérkezett az új Swace
    • Hírek
    Íme, az egyetlen OT-s Maruti! – 1989 Maruti 800 + VIDEÓ
    Az OT-s, a rally pickup és egy szuper csapat: A Maruti Klub autói + VIDEÓ
    Új Suzuki robogók érkeznek
    Lépj a legendás elődök útjára!
    Piaci belépő és kreatív hozzáállás – Suzuki Swace 1.8L Hibrid GL+ CVT 2WD
    A Magyar Suzuki átlagosan 12 százalékkal emeli a béreket
    MotorHang
    Heti top 10

    Kapcsolódó cikkek

    Klasszik
    Így indult A Mi Autónk sztorija. Íme, az első magyar Swift + VIDEÓ
    Így indult A Mi Autónk sztorija. Íme, az első magyar Swift + VIDEÓ

    A Suzuki Swiftek 1992. október 5-e óta a magyar utcakép nélkülözhetetlen képét alkotják

    olvass tovább
    Klasszik
    Íme, az egyetlen OT-s Maruti! – 1989 Maruti 800 + VIDEÓ
    Íme, az egyetlen OT-s Maruti! – 1989 Maruti 800 + VIDEÓ

    A ’80-as években a legfejlettebb kisautó volt, amit a MERKÚR forgalmazott

    olvass tovább
    Klasszik
    Az OT-s, a rally pickup és egy szuper csapat: A Maruti Klub autói + VIDEÓ
    Az OT-s, a rally pickup és egy szuper csapat: A Maruti Klub autói + VIDEÓ

    Hihetetlen, de már a Maruti 800-as is elérte a veterán kort!

    olvass tovább
    Hírek
    Új Suzuki robogók érkeznek
    Új Suzuki robogók érkeznek

    A Suzuki bejelentette, hogy két új robogója, az Address 125 és az Avenis 125 2022 októberétől lesz kapható Európában

    olvass tovább
    Hírek
    Lépj a legendás elődök útjára!
    Lépj a legendás elődök útjára!

    A harmadik évében járó Hybrid RX Team egyik autója felszabadult a Nyirádi OB futamra

    olvass tovább
    Négykeréken
    Piaci belépő és kreatív hozzáállás – Suzuki Swace 1.8L Hibrid GL+ CVT 2WD
    Piaci belépő és kreatív hozzáállás – Suzuki Swace 1.8L Hibrid GL+ CVT 2WD

    Szerintem egyáltalán nem kell azon fennakadni, hogy a Suzuki ki mert hozni egy autót, amelynek magasabb felszereltsége nyolc számjegyű összegbe kerül. Egyrészt azért, mert a tesztautónk, az alacsonyabb felszereltségű GL+ csupán 8,7 M forintba került (kedvezménnyel), továbbá és legfőképpen azért, mert ebben a kategóriában ilyenek az árak. És végül, de nem utolsó sorban pedig a full-hybrid autók technikai szintje természetesen magasabb árszintet követel, mint egy valamivel egyszerűbb mild-hybrid technika, amelyet jellemzően a Suzuki kínál.

    olvass tovább
    MotorHang
    motorhang.hu

    motorhang.hu

    Kétkeréken

    Négykeréken

    Klasszik

    Nagyvasak

    Race

    Hírek

    Szervizsarok

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • játékszabályzat
    © motorhang.hu Copyright 2025 | Best Engine and Media Zrt.
    • Kétkeréken
    • Négykeréken
    • Klasszik
    • Nagyvasak
    • Race
    • Hírek
    • Szervizsarok