www.motorhang.hu
  • Kétkeréken
  • Négykeréken
  • Klasszik
  • Nagyvasak
  • Race
  • Hírek
  • Szervizsarok

Ez már mindennek a teteje! – BMW M 1000 XR teszt

Kétkeréken

Fent a csúcson – Bentley Continental GT avagy a dicső múlt és a jövő

Négykeréken

Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range

Négykeréken

Megérkezett Magyarországra a Lamborghini Temerario, a vérbeli „Fuoriclasse”

Hírek

Nagy test, kis fogyasztás? Az új Toyota Camry

Négykeréken

Megérni! Megélni! Megéri! – Mini Cooper Cabrio S

Négykeréken

50 pluszos SLEEPER lenne? Ez a W108-as még ma is úgy suhan, mint szalonautó korában - 1972 Mercedes-Benz 280SE (W108) + VIDEÓ

Klasszik
  1. Kétkeréken
  2. Mások miért nem így csinálják? – Honda Forza 350

Mások miért nem így csinálják? – Honda Forza 350

  • Szőnyi Zoltán
  • szeptember 06, 2023
  • Komment

A Forza 350 egy ideális középút a Forza családon belül. A 125-ös változat jelentős többlet tudással, képességekkel rendelkezik egy átlagos 50 köbcentis robogóhoz képest, de mondhatjuk, hogy innen már csak pár lépés a mennyország. Viszonylag kis többletért, rengeteget kapunk.

A tavaly megjelent Forza 350, amely egészen pontosan 330 köbcentiméteres blokkal rendelkezik, előrelépést jelent a kisebb testvérhez, a 125-öshöz képest. 29 lóerős teljesítményével és ebből következően magasabb végsebességével kompromisszum mentesen utazhatunk bármilyen közúton. A kisebb, de lényegében azonos méretű változathoz szinte kétszer nagyobb teljesítménye teljesen elégségessé teszi arra, hogy akár autópályán is közlekedjünk vele. Nem beszélve arról, hogy nyomatékban is lényegesen gazdagabb, hiszen 31,5 Nm nyomaték vezetése képes. A 184 kilogrammos karosszériát így játszi könnyedséggel mozgatja, ami nemcsak, hogy élvezetes motorozást, de nagyobb menetbiztonság érzést ad a vezető számára városi forgalomban. A Forza 350 nemcsak jól tud menni, de hatékonyan tud megállni is.

Ahogyan a bevezetőben említettem, ez egy ideális középút a Forza családban, hiszen a nagyobb 750-es változatot már sokkal inkább motornak, mintsem robogónak tekintem. Mérete, soros kéthengeres blokkja, DCT váltója miatt már csak formai szempontból robogó. Ezt az állítást erősíti az ára is.
A Forza 350 „csak” 2,7 millió forint, tehát kereken 2 millióval olcsóbb nálad.

De beszéljünk végre a Forza 350-ről. Ami szereti a motorban az elképesztő tároló kapacitást, amellyel igazán használható. A motor kezelése roppant egyszerű. A kulcsnélküli rendszer segítségével ezek mindenféle egyéb műveletek nélkül nyithatóak. Jelentős tárolókapacitás van az ülés alatt, hiszen akár két zárt bukósisak is elfér benne. továbbá a kormány bal oldalán a műszerfal mellett is találunk egy hatalmas zárható üreget.
Az LCD műszeregység két analóg mutató található el. Jól átlátható, jól látható minden fényviszony mellett.

A Forza 350-ben tehát adott egy dinamikus, jó motor, a modern formavilág, a kiváló tárolási kapacitás és végül, ami hasonlóan fontos, a kényelem. Maga az ülőfelület is kényelmes, de ezt kiegészíti a Honda Smartphone Voice Control rendszere, segítségével a mobilunkat hangvezérléssel irányíthatjuk, továbbá itt van a robogó tökéletes szélvédelme. Egyszerű dolognak tűnik, mégsem alkalmazzák a robogókat, de még a motorok többségében sem, hogy a szélvédő elektromosan mozgatható. A kormány bal oldalán elhelyezett gomb segítségével összesen 18 centiméteres tartományban mozgatható a motor plexije. Így, ha nagy sebességgel haladunk, egy pillanat alatt feljebb húzhatjuk, alacsony sebességnél pedig a jobb légáramlás miatt lejjebb tolhatjuk magunk előtt. Apróság, ha a magát a technikát nézzük, de jelentős kényelmi faktor. Nem is értem,

Hibája talán a viszonylag keményre hangolt futóműve, illetve az, hogy nagyobb huppanók esetében a hátsó 45 literes gyári tárolódoboz fura nyekkenéssel zökken. Az előzőek inkább kifogás keresések amiatt a tény miatt, hogy a Forza 350 talán a legjobb robogó a kategóriában. Remek középút a kisebb és a csúcsmodell között, amelyet meglehetősen széles tartományban tudunk használni. Minket megvett a képességeivel.     

@motorhang ???????? Honda Forza 350 Tesztünket megtalálod a motorhang.hu-n. . . . #honda #hondaforza #hondaforza350 #hondaforza2023 #forza #forza350 #hondamotorcycles #hondascooter @hondamotorhungary @motorhanghu #motorhang #motorhanghu ♬ Born Slippy (Nuxx) - Radio Edit - Underworld
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Motor Hang (@motorhanghu) által megosztott bejegyzés

  • forza forza 350 honda honda forza honda forza 350 honda forza 350 teszt honda forza teszt honda tesz nagy robogó

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Szőnyi Zoltán

Jó pár évet töltöttem az autós szakmában, de azt is mondhatjuk, hogy ez egy továbbtanulási időszak volt számomra, mivel egész életemben érdekeltek az autók. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen több száz különböző fajta autót volt szerencsém kipróbálni életem során és számos szakmai konferencián volt lehetőségem képződni. Igyekszem a megszokotthoz képest más megvilágításból írni, beszélni az autókról.

motorhang.hu

    Kapcsolódó cikkek
    VERSTAPPEN FELVILLANYOZTA A FIATAL VERSENYZŐKET, A HONDA e:NY1 PEDIG MAX-OT
    VERSTAPPEN FELVILLANYOZTA A FIATAL VERSENYZŐKET, A HONDA e:NY1 PEDIG MAX-OT
    • Race
    Mások miért nem így csinálják? – Honda Forza 350
    Mások miért nem így csinálják? – Honda Forza 350
    • Kétkeréken
    2023 Honda e:Ny1
    NYILVÁNOSSÁGRA HOZTA A HONDA A VADONATÚJ ZR-V ÉS CR-V ÁRÁT
    Hét átépített minimotorral szörfözik be a 2023-as Wheels and Waves fesztiválra a Honda
    Nyilvánosságra hozta a vadonatúj e:Ny1 elektromos SUV indulóárát a Honda
    A Honda vadonatúj hibrid és elektromos termékek, szolgáltatások teljes sorát mutatta be
    Honda tesztnapok a márkakereskedésekben
    MotorHang
    Heti top 10

    Kapcsolódó cikkek

    Race
    VERSTAPPEN FELVILLANYOZTA A FIATAL VERSENYZŐKET, A HONDA e:NY1 PEDIG MAX-OT
    VERSTAPPEN FELVILLANYOZTA A FIATAL VERSENYZŐKET, A HONDA e:NY1 PEDIG MAX-OT

    A Formula-1 háromszoros világbajnoka az Oracle Red Bull Racing központjától nem messze lepte meg fiatal gokartversenyzőket.

    olvass tovább
    Hírek
    2023 Honda e:Ny1
    2023 Honda e:Ny1

    Egy dinamikus, stílusos, rendkívül praktikus, kompakt szabadidő-autó

    olvass tovább
    Hírek
    NYILVÁNOSSÁGRA HOZTA A HONDA  A VADONATÚJ ZR-V ÉS CR-V ÁRÁT
    NYILVÁNOSSÁGRA HOZTA A HONDA A VADONATÚJ ZR-V ÉS CR-V ÁRÁT

    A gyártó 2023.07.03-tól vesz fel rendelést a mind a két modellre

    olvass tovább
    Hírek
    Hét átépített minimotorral szörfözik be a 2023-as Wheels and Waves fesztiválra a Honda
    Hét átépített minimotorral szörfözik be a 2023-as Wheels and Waves fesztiválra a Honda

    Hét ország, hét minimotor – egytől egyig fiatal művészek és a Honda együttműködéséből születtek

    olvass tovább
    Hírek
    Nyilvánosságra hozta a vadonatúj e:Ny1 elektromos SUV indulóárát a Honda
    Nyilvánosságra hozta a vadonatúj e:Ny1 elektromos SUV indulóárát a Honda

    Az új, kompakt elektromos hajtású SUV 20 730 000 Ft-os indulóáron elérhető a piaci bevezetés kezdetétől, azaz 2023. június 12-től

    olvass tovább
    Hírek
    A Honda vadonatúj hibrid és elektromos termékek, szolgáltatások teljes sorát mutatta be
    A Honda vadonatúj hibrid és elektromos termékek, szolgáltatások teljes sorát mutatta be

    Az európai piac kulcsfontosságú szerepet játszik a Honda fenntarthatóságra vonatkozó globális célkitűzéseinek elérésében

    olvass tovább
    MotorHang
    motorhang.hu

    motorhang.hu

    Kétkeréken

    Négykeréken

    Klasszik

    Nagyvasak

    Race

    Hírek

    Szervizsarok

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • játékszabályzat
    © motorhang.hu Copyright 2025 | Best Engine and Media Zrt.
    • Kétkeréken
    • Négykeréken
    • Klasszik
    • Nagyvasak
    • Race
    • Hírek
    • Szervizsarok